«پودر بچه» جوانتان می‌کند

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۷۹۷۴۰
«پودر بچه» جوانتان می‌کند
بسیاری از خانم‌ها همیشه جدیدترین توصیه‌های زیبایی را پیگیری می‌کنند و بیشتر به استفاده از محصولات خاص و گران‌قیمت امید دارند. با این‌حال، داشتن پوست و موی جوان و زیبا همیشه با استفاده از محصولات خاص به دست نمی‌آید، بلکه بعضی از ترفندهای ساده می‌توانند تاثیر بیشتری نسبت به آن‌ها داشته باشند.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری برنا، بسیاری از خانم‌ها همیشه جدیدترین توصیه‌های زیبایی را پیگیری می‌کنند و بیشتر به استفاده از محصولات خاص و گران‌قیمت امید دارند. با این‌حال، داشتن پوست و موی جوان و زیبا همیشه با استفاده از محصولات خاص به دست نمی‌آید، بلکه بعضی از ترفندهای ساده می‌توانند تاثیر بیشتری نسبت به آن‌ها داشته باشند.

یکی از همین ترفندها، استفاده از پودر بچه است. البته توصیه‌های مختلفی درباره استفاده از پودر بچه وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند. برای مثال، می‌توان از این محصول به‌جای شامپوهای خشک‌کننده مو برای مقابله با مشکلات موهای چرب استفاده کرد. فقط کافی است تا مقداری پودر بچه را به ریشه موها بزنید و صبر کنید که کاملا به آن‌ها جذب شود و سفیدی آن دیگر دیده نشود. در این حالت، پودر بچه می‌تواند مقداری از چربی اضافی موها را جذب کند.

علاوه بر این کاربرد خاص، می‌توان از پودر بچه برای وکس کردن موهای بدن استفاده کرد. استفاده از پودر بچه قبل از شروع وکس کردن، از پوست در مقابل التهاب و کشیدگی بیش از حد جلوگیری می‌کند. این ویژگی، درد ناشی از وکس کردن را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود که پوست بعد از وکس کردن خیلی نرم‌تر و صاف‌تر به نظر برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز