رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگردی:

من و نجفی سیبی هستیم که از وسط دو نصف شده‌ایم

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۱:۱۹
کد خبر: ۵۹۳۷۳۰
من و نجفی سیبی هستیم که از وسط دو نصف شده‌ایم
سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر آقای نجفی شهردار شود من اتاق فکر ایشان می‌شوم و اگر من شهردار شوم او اتاق فکر من می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سید حسین مرعشی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم درگذشت مادر علی‌اکبر محتشمی‌پور درباره قائم مقامی‌ خود در دوره ریاست محمدعلی نجفی در شهرداری تهران گفت: آقای نجفی برای قائم مقامی گزینه‌‌ای قوی‌تر از من لازم دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا ائتلافی بین شما و محمد علی نجفی وجود دارد، گفت: من و آقای نجفی از هم جدا نیستیم که بخواهیم ائتلاف کنیم، ائتلاف جایی معنی می‌دهد که جدایی باشد اما ما سیبی هستیم که از وسط دو نصف شده‌ایم.

سخنگوی کارگزاران خاطرنشان کرد: اگر آقای نجفی شهردار شود من اتاق فکر ایشان می‌شوم و اگر من شهردار شوم او اتاق فکر من می‌شود.

این عضو مرکزی حزب کارگزاران تصریح کرد: امیدواریم محسن هاشمی در شورا ریاست را برعهده بگیرد؛ البته این بستگی به نظر اعضای شورا دارد اما تقاضای افکار عمومی این است که محسن هاشمی ریاست شورا را داشته باشد.

او در پاسخ به این پرسش که بین حزب کارگزاران و اتحاد ملت در رابطه با شهرداری تهران رایزنی شده یا خیر عنوان کرد: ما با همه احزاب گفت‌و‌گو می‌کنیم حتی موتلفه!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اصرار حزب کارگزاران برای قبول پست شهرداری تهران تصریح کرد: زوری وجود نداشته اما استدلال داشتند من بپذیرم که من فرمان حزب را پذیرفتم این موضوع حزبی است و من هم آدم حزبی هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز