کمین پنج شیاد در سایت دیوار

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۰:۴۹
کد خبر: ۵۹۴۰۷۷
کمین پنج شیاد در سایت دیوار
پنج شیاد که از طریق سایت دیوار با ترفند فروش لوازم خانگی چندین میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، جهانشاهلو، دادستان فردیس اظهارکرد: پنج شیاد که از طریق سایت دیوار با ترفند فروش لوازم خانگی چندین میلیون تومانکلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: حسب شکایت متعدد واصله و تحقیقات انجام شده تعدادی افراد به‌صورت سازماندهی شده و باندی از طریق سایت دیوار به کلاهبرداری در بستر 
فضای مجازی از مردم اقدام می‌کردند. 
دادستان فردیس اضافه کرد: این افراد به‌عنوان نمونه با قراردادن تعدادی عکس‌های متعدد از جمله لوازم خانگی با تماس مردم جهت خرید با اغوا و فریب مردم پس از درخواست و واریز مبلغی به‌عنوان بیعانه، دیگر به هیچ‌عنوان پاسخگوی خریدار نبوده و به این طریق بیش از چندین میلیون تومان کلاهبرداری کرده‌اند که در حال حاضر شکات متعددی مبادرت به طرح شکایت کرده‌اند. 
جهانشاهلو در ادامه بیان کرد:حدود چهل شماره تلفن فعال شده، بدون نام و 15حساب بانکی که جهت کلاهبرداری از آن‌ها استفاده می‌شده است، شناسایی شده و تعداد 5 نفر از متهمان دستگیر شده‌اند.
دادستان فردیس همچنین گفت: متهمان پرونده با صدور قرار‌های قانونی در اختیار 
پلیس فتای فردیس جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مالباختگان هستند.
با توجه به ترفندهای جدید کلاهبرداران اینترنتی ، لازم است مردم نسبت به هشدار کارشناسان مربوطه و تذکرات آنها در این زمینه توجه لازم را مبذول دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز