کاندیدای شهرداری تهران:

شورا باید پرسشگر و شهرداری پاسخگو باشد

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۵:۱۶
کد خبر: ۵۹۷۹۸۲
شورا باید پرسشگر و شهرداری پاسخگو باشد
کاندیدای شهرداری تهران به پرسش های اعضای شورا پاسخ داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، الهه کولایی در پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر در جلسه ارائه برنامه کاندیداهای شهرداری گفت:   شهرداری نیازمند سیستم یکپارچه سازی و شفافیت است و  ما باید افراد پاکدست را در شهرداری به کار بگیریم همچنین  تهران جزیره نیست . نباید سیاست های تهران را از کشور جدا کرد.

او افزود:  نیروهای جوان و زنان را می توانیم  در بدنه شهرداری به کار بگیریم و اگر ما از مسئله زنان صحبت می کنیم برای این است که فرصت های برابر وجود ندارد ، امروز دیگر نمیتوان  زن را در خانه  نگاه داشت بلکه باید در عرصه های مدیریتی حضور داشته باشند اما در مجموعه شهرداری من تنها از زنان استفاده نخواهم کرد و مجموعه ای از متخصصین تشکیل خواهم داد،   به عنوان یک زن خودم را مسخره نکرده ام  تا تنها کاندید شوم من به صورت جدی وارد این کارزار شدم.

کولایی اظهار کرد:  مسئله امنیت بحثی چند لایه است پس ما در امنیت تهران نیازمند یک فرایند چندوجهی هستیم، از طرف دیگر با برنامه من همه مشکلات حل نخواهد شد ولی به سوی بهتر شدن قدم خواهیم برداشت.

 این کاندیدا شهرداری با بیان اینکه تعامل شهرداری، مجلس و دولت می تواند به حل مشکلات کمک کند، تهران به عنوان یک کلان شهر نیازمند رویکرد جهانی است ما باید از تجربیات بین المللی در تهران استفاده کنیم.

او با اشاره به اهمیت تعامل شورا و شهرداری ادامه داد: شورا باید پرسشگر و شهرداری پاسخگو باشد. 

کولایی در پایان گفت: هیچ نهادی در دنیا نمیتواند  به تنهایی کارش را  پیش ببرد امروز نهادهای دولتی در تعامل و همکاری با نهادهای مدنی کار خود را  پیش می برند ما هم باید به این نکته توجه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز