در جلسه امروز شورای شهر؛

متواری بودن مدیرعامل شرکت املاک و مستغلات کار اعضای شورای شهر را سخت کرد

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۰:۲۲
کد خبر: ۶۲۲۸۴۹
متواری بودن مدیرعامل شرکت املاک و مستغلات کار اعضای شورای شهر را سخت کرد
طرح الزام شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره‌برداری املاک، اراضی و اموال غیرمنقول شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی و مؤسسات عمومی غیردولتی در صحن شورا شهر بررسی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، ابراهیم امینی عضو شورای شهر در تذکری در خصوص طرح الزام شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره‌برداری املاک، اراضی و اموال غیرمنقول شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی و مؤسسات عمومی غیردولتی گفت: وقتی بحث طرح ساماندهی واگذاری و حق بهره برداری املاک شهرداری مطرح شد بحث متواری بودن مدیرعامل شرکت املاک و مستغلات مطرح بود که چگونه در کمیسیون دعوتش کنیم.

  همچنین مرتضی الویری دیگر عضو شورا در این خصوص اظهار کرد: در اینکه واگذاری‌های نامشروع و رانتی بی شماری انجام شده است تردیدی نیست اما اگر بندی ناپخته اضافه کنید این بند، زنجیری بر پای مجری است.

او افزود: من با اصل مطلب موافقم اما با توجه به غیبت مسوولان شهرداری در بررسی این لایحه، پیشنهاد می‌شود که طرح به کمیسیون برگشت داده شود.

در نهایت بهاره آروین با بیان در اصلِ ساماندهی واگذاری‌ها شکی نیست گفت:   باید تأمل کنیم که این کار چه پیامدهای پنهانی دارد، آیا تخمین زده شده که واگذاری‌های سالانه چقدر است؟ آیا شورا توان بررسی تک به تک را دارد؟ ماهمیشه فکر نمی‌کنیم ناظری مثل اعضای شورای شهر باشند اما ما باید ناظر باشیم و باید واگذاری‌ها شفاف شود.

 

 

در نهایت کلیات  این طرح با 13 رای تصویب  و صحبت درباره جزئیات آن به جلسات بعدی موکول شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز