انتخاب کانون‌های برتر هلال احمر در هفتادمین سال تاسیس سازمان جوانان

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۹:۴۱
کد خبر: ۶۲۹۷۴۶
انتخاب کانون‌های برتر هلال احمر در هفتادمین سال تاسیس سازمان جوانان
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از انتخاب و تجلیل کانون های برتر جوانان، دانشجویی، روستایی، دانش آموزی و غنچه های هلال احمر و ... در سراسر کشور همزمان با هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان در سال جاری خبر داد.
  1. به گزارش گروه سلامت خبرگزاری برنا، مسعود حبیبی در اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر  با اشاره به قدمت 150 ساله جمعیت هلال احمر بیان کرد: اصول و اهداف ارزشمند و والای جمعیت  هلال احمر مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی بر رعایت اصول هفتگانه از سوی اعضای سازمان جوانان تاکید کرد و افزود: همه ما موظفیم از این اصول محافظت کنیم تا با انتقال به نسل های آینده، اهداف ارزشمند و والای جمعیت را در بین عموم مردم گسترش دهیم.
رییس سازمان جوانان با اشاره به اهداف سازمان جوانان هلال احمر خاطر نشان کرد: کمک به گسترش صلح و دوستی در بین جوانان از اهداف جمعیت هلال احمر است.
وی با اشاره به دو فعالیت مهم کمپین "نه به تصادفات جاده ای" در سازمان جوانان افزود: این حرکت ارزشمند توسط اعضای سازمان جوانان با هدف تغییر رفتار در رانندگان در سطح جامعه در لایه های مختلف در حال گسترش است تا شاهد تصادفات مرگبار نباشیم.
حبیبی با اشاره به استراتژی yes و نقش اعضای جوانان افزود: در استراتژی YES نیز مشخصا به تصمیم‌گیری و مشارکت اعضای جوانان تأکید شده است که برای تحقق این امر با شکل‌گیری مجامع کانون‌های سازمان جوانان، نظرات اعضای کانون‌ها از سوی دبیران به سازمان منتقل می شود و تا کنون تفکرات عالی شکل گرفته است.
وی از انتخاب و تجلیل کانون های برتر جوانان، دانشجویی، روستایی، دانش آموزی و غنچه های هلال احمر و ... در سراسر کشور همزمان با هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان در سال جاری خبر داد.
براساس گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، بیست و هشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر خواهران با حضور ۵۰۰ تن از اعضای سازمان جوانان از ۲۹ مهر ماه تا دو آبان سال جاری به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز