در جلسه امروز شورای شهر؛

پرونده باغات به کمیسیون بازگشت

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۵:۲۲
کد خبر: ۶۳۴۲۷۵
پرونده باغات به کمیسیون بازگشت
با اکثریت آرا موضوع کمیسیون باغات پرونده مجددا به کمیسیون مربوطه برگشت داشته شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در جریان جلسه امروز شورای شهر محمد سالاری گفت:  ١٠٠  پرونده باغات از شورای قبلی باقی مانده است و باید روند بررسی کمیسیون باغات را تسریع کنیم.

او ادامه داد: ملکی حدود ده هزار متری در محله اقدیسه که کاربری ورزشی داشته و حالا هم باشگاه رشد است را میخواهند گسترش دهند که ١٣٧ درخت داشته و حالا ٤ هم درخت نیست و یکی قطع و مابقی خشک شده است.

سالاری افزود: در کمیسیون ماده ٧ بدوی، باغ اعلام شده است اما شرایط "باغ" ندارد و نباید اعمال ماده ٤ شود.

 او اظهار کرد: جریمه سه برابری یعنی حدود١١ میلیون و کاشت دو برابری درختان برای آن لحاظ شده است که به نظر من همان جریمه کفایت می کند.

همچنین حبیب زاده در واکنش به رای بدوی کمیسیون ماده هفت:در این پرونده مالک این ملک در سال ٨٢ درخواست مجوز ساخت کرده اما استعلام فضای سبز نگرفتند و این مشکل جدی است که باید ساماندهی شود.

او ادامه داد: در کمیسیون ماده هفت نماینده شورا (تندگویان) اعلام کرد اینجا باغ است و باید زمین احیا شود و حالا میگویید باغ نیست؟ باید تعامل بیشتری صورت بگیرد.

نژادبهرام نیز در واکنش به سخنان حبیب زاده گفت:ما چون باغ را دوست داریم که نمیتوانیم بگوییم اینجا باغ است، شهرداری با چه ضرورتی مجوز را داد؟ قبل از اینکه مجوز باغات را استعلام کند.

در نهایت با اکثریت آرا موضوع کمیسیون باغات پرونده مجددا به کمیسیون مربوطه برگشت داشته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز