فرمانده پلیس راه راهور ناجا :

ممنوعیت ورود خودرو به پارکینگ های مهران

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۸:۵۹
کد خبر: ۶۳۴۷۲۰
ممنوعیت ورود خودرو به پارکینگ های مهران
فرمانده پلیس راه راهور ناجا در فاصله یک روز مانده تا اربعین حسینی و در شرایط ادامه حضور و عزیمت زائران به پایانه مرزی مهران اعلام کرد: ورود خودرو به پارکینگ های مهران تا تخلیه کامل ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدحسین حمیدی روز چهارشنبه بعد از بازدید از پارکینگ‌های شهرمرزی مهران و به منظور تسریع و سرعت عمل در تحویل خودروهای زائران حسینی بازگشتی گفت : از ورود خودرو جدید به پارکینگ‌های شهر مهران ممانعت می‌شود.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو پارک شده در 64 پارکینگ‌ بزرگ وکوچک شهر مرزی مهران افزود: تحویل این تعداد خودرو نیازمند نظم، انضباط، صبر و حوصله مراجعان است.

وی از زائرانی که برای دریافت خودروهای خود به این پارکینگ ها مراجعه می کنند خواست که توصیه‌های پلیس را جدی گرفته ونظم را رعایت کنند تاکار تخلیه پارکینگ‌ها به سهولت انجام شود.

پارکینگ بزرگ اربعین با مساحت تقریبی ۲۷۰ هکتار در ورودی مهران برای توقف و نگهداری خودرو زائرانی که با خودروهای شخصی تا مهران می ایند ساماندهی شده است.

پارکنیگ 30 هکتاری' برکت' نیز برای توقف خودروهای حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های برون‌شهری در شهر مرزی مهران دایر شده است.

افزون بر پارکینگ برکت، شماری از اهالی مهران نیز با محصور و متناسب کردن اراضی خود بیش از 60 توقفگاه برای نگهداری خودرو زائران مهیا و فعال شده است.

پایان مرزی مهران در 105 کیلومتری جنوب شهر ایلام به عنوان کانون محوری تردد زائران عتیات عالیات عراق در چند سال گذشته شاهد بیشترین تردد زائران اربعینی بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز