۹ بیمار بدحال از زائران اربعین به بیمارستان الحسین (ع) اعزام شدند

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۵:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۸۶۰
۹ بیمار بدحال از زائران اربعین به بیمارستان الحسین (ع) اعزام شدند
در آستانه اربعین حسینی سیل خروشان زائران از گوشه و کنار کشور عراق خود را به شهر کربلای معلی می رسانند. این حضور میلیونی موجب افزایش خدمت رسانی نیروهای مرکز پزشکی حج و زیارت در درمانگاه های تحت پوشش جمعیت هلال احمر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، درمانگاه هتل ملاک کربلا همچون سایر پایگاه های درمانی روزهای شلوغی را در آستانه اربعین حسینی سپری می کند. براین اساس و با توجه به نیاز با تصمیم مسئولان شاهد افزایش زمان و حضور تعداد بیشتری از پزشکان در شیفت های کاری هستیم. به طوریکه در بیشتر مواقع مدت زمان شیفت خدمت رسانی کادر درمانی به ۱۰ تا ۱۱ ساعت کار کشیده می شود و در هر شیفت بیش ۱۰ پزشک در حال ارائه انواع خدمات درمانی و معاینه بیماران هستند.

این روزها با توجه به ازدحام در مسیرها و ترافیک شدید در تردد بین درمانگاه تا بیمارستان، تمام تلاش کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت در این است که بیماران در همان درمانگاه هایی که به آن مراجعه کرده اند مداوا شده و تا حد امکان از اعزام خودداری شود.

ارائه خدمت به بیش از ۳۰ هزار زائر در درمانگاه بین راهی ۱۰۸۰

مسئول درمانگاه بین راهی هلال احمر در عمود ۱۰۸۰ هم از ارائه خدمات درمانی به ۳۰ هزار و ۱۰۷ زائر تا پایان روز سه شنبه ۱۶ آبان خبر داده است. محمدرضا بهرامی گفته  از این تعداد ۱۸هزار و ۹۶۲ نفر ویزیت و معاینه شدند و ۶ هزار و ۵۳۳ نفر نیز با تاول پا مراجعه و زخم‌های خود را پانسمان کردند.

به علاوه در این درمانگاه نیز ۵ هزار و ۸۸۲ مورد تزریقات و سرم‌تراپی انجام شده و ۹ نفر پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان الحسین(ع) منتقل شدند.

اعزام ۹ بیمار بدحال از درمانگاه شفا به بیمارستان الحسین (ع)

با توجه به افزایش حجم حضور زوار در  مراجعه به درمانگاه های کربلا ۹ بیمار از درمانگاه شفا واقع در هتل نجم به تشخیص پزشکان به بیمارستان الحسین (ع) منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، این بیماران که ۵ تن زن و ۴ نفر از آنها مرد هستند، با عوارضی همچون دیالیز، تشنج، سکته قلبی و مغزی، شکستگی و درد شدید دستگاه گوارشی پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان اعزام شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز