برای نخستین بار در ایران برگزار می شود؛

سی و چهارمین کنفرانس بین المللی طراحی ایمنی در صنعت

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۷:۵۵
کد خبر: ۶۳۹۱۶۲
سی و چهارمین کنفرانس بین المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان برای اولین دوره در ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، جزئیات این کنفرانس به شرح زیر است:

سی و چهارمین کنفرانس بین المللی طراحی ایمنی در صنعت ساختمان برای اولین دوره در ایران

مکان : نیاوران، ابتدای کاشانک،مرکز همایشهای رایزن

گروه Sesam Business Consultantsبا همکاری شرکت فراگامان شایان، سی و چهارمین کنفرانس بین المللی "طراحی ایمنی در صنعت ساختمان" را در تاریخ یکم آذر  ماه  در تهران برگزار می‌کند.

این کنفرانس با توجه به اهمیت مقوله ایمنی ساختمان و نظر به ضرورت مسئله ساخت و ساز ایمن و انتقال جدیدترین اطلاعات و تکنولوژی های نوین در خصوص استفاده از متریال و طراحی در ساخت و همچنین راههای مقابله با بلایای طبیعی ، علی الخصوص آتش سوزی ، طراحی گردیده است .

تا کنون سی و سه دوره موفق این کنفرانس در کشورهای حاشیه خلیج فارس و مصر و عربستان برگزار گردیده و مفتخریم میزبان سی و چهارمین دوره این کنفرانس در ایران باشیم.

با توجه به اهمیت مقوله کنفرانس شرکتهای بین المللی و داخلی متعددی این کنفرانس را همراهی میکنند ، همچنین سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط با موضوع ، شرکتهای برگزیده مشاوره و معماری و اساتید دانشگاهی در این کنفرانس حضور بهم خواهند رساند.

در کنار سالن اصلی کنفرانس، نمایشگاه جانبی یکروزه با حضور برترین های داخلی و بین المللی صنعت ایمنی و ساختمان با هدف معرفی شرکتهای حاضر و ارائه خدمات و محصولات آنها برپا خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز