هرگز چمدانتان را در هتل زمین نگذارید

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۹۷۳۹۲
هرگز چمدانتان را در هتل زمین نگذارید
اگر نمی خواهید که خاطره بدی از سفر داشته باشید، هیچ گاه کیف و چمدان مسافرتی خود را بر روی زمین اتاق هتلی که درآن جا اقامت می گزینید، قرار ندهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ،  نشریه آلمانی "برلینر زایتونگ" درباره خطر نفوذ حشرات موذی به داخل چمدان ها درصورت قرار دادن آن ها بر روی زمین در اتاق هتل هشدار داده است.

" توماس لوز" کارشناس مبارزه با حشرات توصیه کرد که مسافران چمدان های خود را در داخل قفسه های بالاتر بگذارند تا از ورود حشرات موذی به داخل چمدان جلوگیری کنند.

او همچنین خواستار بازرسی دقیق اتاق هتل قبل از اقامت درآن شد، و گفت درصورت مشاهده ساس در داخل اتاق، فوراَ باید به اتاق دیگری در هتل بروید.

اما درصورت مشاهده ساس درمنزل خود بعد از بازگشت از سفر، توصیه می شود که به متخصصان مبارزه با حشرات خبر دهید، و از کشتن آن ها با استفاده از روش های معروف خانگی اعم از حشره کش یا غیره خودداری کنید زیرا این کار بی فایده خواهد بود.

رنگ ساس قرمز تیره یا قهوه ای تیره است، اما پاها و شاخک های آن مایل به زرد می باشد؛ طول این حشره از ۴ تا ۶ میلی متر، و سطح بدن آن به شکل قابل توجهی صاف است.

این حشرات شبانه از خون انسان تغذیه می کنند، و هنگام مکیدن خون ماده ای را ترشح می کنند که مانع از لخته شدن خون می شود، که این ماده باعث خارش شدید و حساسیت می شود. 

 

 

نظر شما