رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در گفت‌وگو با برنا:

وضعیت فرودگاه‌ بین المللی امام(ره) ناراحت کننده و نامطلوب است/ مسافران می‌توانند اعتراض‌های خود را به شورای شهر انعکاس دهند

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۵:۰۷:۰۴
کد خبر: ۷۰۷۵۳۲
وضعیت فرودگاه‌ بین المللی امام(ره) ناراحت کننده و نامطلوب است/ مسافران می‌توانند اعتراض‌های خود را به شورای شهر انعکاس دهند
حق شناس ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت نامطلوب فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: «انتظار می‌رود که فرودگاه بین المللی امام بتواند در تراز پایتخت ایران، شهروندان تهرانی و مهمانانی که به این شهر وارد می‌شوند، قرار گیرد.»

اگر مسافر کشورهای خارجی باشید یا به استقبال مهمانان خود در فرودگاه امام خمینی (ره)بروید، شاید از وضعیت نامطلوب این فرودگاه بین المللی در برابر مهمان‌هایتان خجالت زده شوید.

زمین کثیف و سیاه، چرخ‌های حمل بار شکسته،سرویس بهداشتی نامناسب، کمبود امکانات رفاهی و ... از جمله مسائلی است که با حضور در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به نگاه‌تان خواهد آمد.

میلیون‌ها مسافر برای جابه‌جایی به تهران می‌آیند و چندین سال است که در سالن ترانزیت با چنین وضعیت اسفناکی که شایسته یک فرودگاه بین المللی نیست، روبرو می‌شوند.  حال با این وضعیت فرودگاه‌های کشور، مسافران خارجی چه فکری در مورد ایران خواهند کرد؟

محمد جواد حق شناس - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در این خصوص بیان کرد: «به عنوان یک شهروند، مسوول کمیسیون فرهنگی و همچنین عضو شورای شهر تهران از این بابت ناراحت هستم. انتظار می‌رود که فرودگاه بین المللی امام بتواند در تراز پایتخت ایران، شهروندان تهرانی و مهمانانی که به این شهر وارد می‌شوند، قرار گیرد.»

وی با بیان این مطلب که هر نوع بی‌نظمی، بی‌مبادلاتی و انعکاس پیامی که با تراز فرهنگ ایران همخوانی ندارد، یک پیامد منفی است، اظهار کرد: «انتظار می‌رود که مدیریت فرودگاه امام، سازمان فرودگاه‌های کشور و وزیر مسکن و شهرسازی توجه لازم را در مورد وضعیت نامطلوب فرودگاه‌ها داشته باشند تا با مشکلات کمتری در حوزه فرودگاهی روبرو باشیم.»

حق شناس در ادامه افزود: «چه فرودگاه مهرآباد که پذیرا مهمانان شهرستانی  و یا فرودگاه امام که میزبان مهمانان بین المللی است، باید از وضعیت بهتری و مطلوب‌تری برخوردار باشند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر تاکنون مصوباتی در این خصوص داشته، گفت: «زمانی‌‌که فعالیت‌های حوزه فرودگاهی به صورت مطلوب پیش می‌رود در حوزه مستقیم کار شورا قرار نمی‌گیرد. اما زمانی‌که عدم کارکرد مطلوب آن‌ها در مدیریت و منابع شهری تأثیر گذار است، شورا باید به این مباحث توجه کند تا بتواند و حساسیت‌ها را رفع و کاهش دهد.» 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: «مسافران و شهروندان اگر نارضایتی از این بابت دارند می‌توانند به اعضای شورا منعکس کنند تا شورای شهر نسبت به این موضوع پیگیری رسیدگی کند. در صورت لزوم تذکر هم  داده خواهد شد.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز