گزارش روزانه برنا از گشت‌زنی در توییتر؛

روزنگاه ترندهای توییتری جهان و ایران / جهانیان از هنر نوشتند و ایرانیان از وقایع کازرون

۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۵:۵۵
کد خبر: ۷۰۸۴۵۳
روزنگاه ترندهای توییتری جهان و ایران / جهانیان از هنر نوشتند و ایرانیان از وقایع کازرون
امروز 28 اردیبهشت مصادف با 18 می ترندهای توییتری نشانگر این است که در 24 ساعت گذشته جهان درگیر اخبار هنری و ایرانیان ناراحت از اتفاقات کازرون هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 28 اردیبهشت ماه، ترندهای برتر جهان و ایران توییتری به #DeadPool2, #GreysAnatomy, #MyListFavThingIn3Words, #CriticalRole  و #کازرون، #رمضان، #تلگرام و #برجام اختصاص یافته است.

ددپول 2، یکی از جدیدترین آثار اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی و کمدی کمپانی  20th Century Fox است که به‌دست دیوید لینچ، کارگردانی شده است. در فیلم ددپول 2، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم ددپول 2 در تاریخ ۱۰ می سال جاری میلادی (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷) در امپایر، میدان لستر شهر لندن رونمایی شد. این فیلم تا به امروز امتیاز ۶۹ را از بین ۳۴ نقد فیلم که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به دست آورده است.  فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت) در ایالات متحده تنظیم شده است. همچنین این فیلم در روز ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) در بریتانیا و ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) در استرالیا به روی پرده‌های سینما  رفت. درست مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند. 

یک کاربر ایرانی در توییتر خود به طنز نوشت:

«فیلم deadpool 2 امروز اکرانش تو آمریکا شروع میشه، ولی کیفیت پرده ش تو ایران اومده. لعنتیا بذارن اول طرف فیلمشو بسازه بعد پخش کنین»

آناتومی گریز نیز نام یک سریال آمریکایی است که قسمت جدید آن روز گذشته منتشر شد.

CriticalRole نیز نام یک انیمشین است.

 محمود صادقی در توییتر خود نوشته بود:

«پیرو درخواست بعضی از اهالی مدتی است درباره علت تغییر تقسیمات کشوری در این شهرستان پرس و جو می‌کنم؛ مردم انتظار دارند قانون ملاک عمل باشد. اعمال خشونت راه درستی برای پاسخ به اعتراضات مردم نیست.»

 

و اما امروز 28 اردیبهشت مصادف با 18 می سایه هنر و فیلم بر سرجهان است و سایه خشونت بر سر مردمان جنوب ایران.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز