عطر رمضان و اشک دلتنگی فرزندان شهید در فضای معنوی امامزاده صالح آمیخته شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۱:۳۸
کد خبر: ۷۰۸۴۷۲
عطر رمضان و اشک دلتنگی فرزندان شهید در فضای معنوی امامزاده صالح آمیخته شد
به یاری خداوند متعال و عنایت شهدای معزز، سی و دومین محفل ماهانه هیات فرزندان شهدای اسلام همچون سنوات قبل برای تجلیل از یادگاران شهدایی که اردیبهشت ماه آسمانی شده اند، باشکوه و عظمت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ فرزندان شهدا، برای سرسلامتی و همدردی منتظر هیچ ارگان و نهادی نیستند و بیش از سه سال است هرماه بضاعت اندک خود را صرف هماهنگی این تجدید دیدار و گردهمایی میکنند تا پرچم یا حسین ع که از پدرانشان گرفته اند همچنان استوار و پابرجا بماند که مبادا پدران و مادران و همسران شهدا غربت یاد عزیرانشان را در پیچ و خم نامهربانی ها بیش از این لمس کنند.

این مراسم با مداحی ذاکران اهل بیت س، حاج مجید شعبانی و حاج محمد اشراقی شروع شد، بعداز آن جناب آقای مهندس مقیمی استاندار محترم تهران در خصوص ادای دین به خون شهدا و تلاش برای افزون نمودن کرامت خانواده های شهید و عزت گذاشتن به فرزندان شهدا سخنانی شایسته بیان نمودند. سپس فاطمه افشاریان فرزند شهید و از چهره های شاخص ادب و شعر کشور به عنوان مجری برنامه از امیر سرتیپ خلبان قربانی فرمانده محترم هوانیروز ارتش دعوت نمود تا بعنوان سخنران اصلی مراسم ایراد سخن نماید. ایشان به تحسین این اتفاق مبارک بزرگترین اجتماع خانواده های شهید و ایثارگر پرداخته و قدرت بالای دفاع نظامی کشور را پیروی از خواست شهدا دانستند، همچنین از هدایتگری رهبر معظم و یاد و خاطره همرزمان شهید ارتش نیز سخن فرمودند.

این مجلس با شکوه، مزین به حضور مسئولین لشکری از قوای ارتش جان برکف بوده و همچون همیشه خانواده های شهید و جانبازان گرانقدر از انقلاب تا جنگ تا مدافعین حرم و فاطمیون با حضور خود جلوه ای صدچندان بخشیدند. موعد تجلیل از خانواده های بزرگوار شهدا، امیرسرتیپ قربانی، سردار محسن انصاری، امیر گلفام (جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح)، آقای جلالی (مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران)، آقای فرهادی (فرماندار تهران)، آقای شهریور (فرماندار شمیرانات)، آقای تقی پور (مشاور و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران)، سردار طلایی و.. که مهمانان فرزندان شهدا بودند از طرف خادمان هیات، طاق شالهای متبرک به امامزاده صالح را تقدیم خانواده های شهدای اردیبهشت ماه نمودند.

در آخر همه حاضرین بر سفره اطعام هیات، افطار اولین روز ماه مبارک رمضان را مهمان فرزندان شهید بودند.

photo_۲۰۱۸-۰۵-۱۸_۱۰-۲۹-۰۱

 

photo_۲۰۱۸-۰۵-۱۸_۱۰-۲۸-۵۶photo_۲۰۱۸-۰۵-۱۸_۱۰-۲۸-۴۷

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز