در گفت و گو با برنا مطرح شد ؛

آخرین اخبار از حادثه مرگبار تصادف تانکر سوخت با اتوبوس مسافربری در سنندج از زبان سخنگوی اورژانس کشور/ ۱۱ نفر کشته ۹ نفر مصدوم

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۷:۲۶:۳۳
کد خبر: ۷۲۷۷۵۰
آخرین اخبار از حادثه مرگبار تصادف تانکر سوخت با اتوبوس مسافربری در سنندج از زبان سخنگوی اورژانس کشور/ ۱۱ نفر کشته ۹ نفر مصدوم
خالدی گفت : تاکنون در این حادثه 11 نفر کشته و 9 نفر مصدوم شده اند که مصدومان به بیمارستان سوانح و سوختگی کردستان منتقل شده و شرایط آنها وخیم است .

خالدی سخنگوی اورژانس در گفت و گو با خبرنگار حوادث برنا با بیان در این حادثه تاکنون 11 نفر کشته و 9 نفر مصدوم شده اند گفت : مصدومان حادثه 8 مرد و یک زن هستند که هم اکنون به بیمارستان سوانح و سوختگی کردستان انتقال یافته و شرایط آنها وخیم بوده و 24 ساعت بحرانی را خواهند گذراند.

وی با تاکید براینکه تمام امکانات لازم برای درمان آنها موجود است افزود : تعداد مسافران در لحظه حادثه  مشخص نیست زیرا اتوبوس در حال مسافرگیری در ترمینال بود که این حادثه رخ داد.

حادثه از نگاه شاهدان

گفتنی است ؛به گفته شاهدان عینی، فاجعه بسیار عمیق بوده و چندین خودروی سواری نیز دچار حادثه شده‌اند. همچنین گزارش شده است، تجمع گسترده مردم در محل حادثه، عملیات امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

تا لحظه ارسال خبر، آمار دقیقی از تعداد جانباختگان این حادثه گزارش نشده است، اما آمار غیررسمی و برخی مسئولان ترمینال سنندج، از کشته شدن ۲۰ نفر از سرنشینان اتوبوس خبر می‌دهند اما این موضوع از سوی منابع بیمارستانی و اورژانس تایید نمی‌شود.
گفته می‌شود که اتوبوس مسافربری متعلق به شرکت "دیدار سیر گیتی‌" بوده است.
گفتنی است؛ طی دو روز گذشته، این دومین مورد از آتش‌سوزی اتوبوس در سنندج بوده است.

 

778

 

5555

نظر شما