وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

نتوانستیم از ورود گوشی موبایل قاچاق جلوگیری کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۶:۱۷
کد خبر: ۷۲۸۴۱۳
نتوانستیم از ورود گوشی موبایل قاچاق جلوگیری کنیم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از آنجایی که زیرساخت‌ های ناجا برای ثبت موبایل در فرودگاه به شبکه ارتباطات یکپارچه نشده نتوانستیم از ورود گوشی موبایل قاچاق توسط مسافران جلوگیری کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، 

گمحمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌ های شرکت مخابرات استان فارس عنوان کرد: امروز نیاز کشور این است که مسئولان با مردم صادق باشند، لزومی ندارد مسائل به گونه‌ ای دیگر گزارش شود به طور مثال افتتاح امروز، افتتاح عملیات اجرایی پروژه است، نه یک پروژه به طور مستقل. 

وی با اشاره به مشکلات آنتن‌ دهی تلفن همراه در شهر شیراز اظهار داشت: یکی از مدیران پیشین شهرداری شیراز با فعالیت در یکی از شرکت‌ های رقیب مانع نصب دکل‌ های BTS مخابرات می‌ شود، در صورتی که این حق نیست و از استاندار فارس می‌ خواهم که در این زمینه ورود کند. 

 
 
 

وزیر ارتباطات بیان کرد: در حال حاضر نیز شهردار شیراز اجازه نمی‌ دهد زیرساخت‌ های مخابرات در این شهر توسعه یابد و در دو سال گذشته 30 دکل جمع‌ آوری شده است.

آذری جهرمی از هم استانی‌ های خود برای عدم آنتن‌ دهی موبایل عذرخواهی کرد و افزود: آنچه که امروز مردم را عصبانی می‌ کند قطع و وصل شدن موبایل نیست بلکه تبعیض و تنگناها است. 

وی از راه‌ اندزی 230 سایت روستایی و جاده‌ ای و تجهیز شدن  آن به نسل 4 خبر داد و گفت: اکنون 569 روستای بالای بیست خانوار این استان از خدمات نسل سه و چهار استفاده می‌ کنند و برای توسعه این مهم نیازمند سرمایه‌ گذاری هستیم.

وزیر ارتباطات درباره ورود تلفن‌ های همراه که از طریق مسافرین خارجی وارد کشور می‌ شود تصریح کرد: از آنجایی که زیرساخت‌ های ناجا برای ثبت موبایل در فرودگاه به شبکه ارتباطات یکپارچه نشده نتوانستیم از ورود گوشی موبایل قاچاق توسط مسافران جلوگیری کنیم.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی باید نسبت به این مهم هماهنگی‌ های بیشتری با وزارت ارتباطات انجام دهد تا این عدم هماهنگی موجب نشود مسافرین بتوانند تلفن همراه وارد کشور کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز