مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هنر دارویی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس است

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۳:۲۷
کد خبر: ۷۳۹۳۴۸
هنر دارویی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس است
عبدالرضا فولادوند از حضور بیش از۲۰۰۰ دانش آموز در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور خبر داد و گفت: هنر داروی شفابخشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور که از امروز(20 مرداد) در اردوگاه باهنر آغاز می‌شود، گفت: امروز شاهد افتتاح سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور هستیم و یاد کسانی که در ابتدای انقلاب چراغ آن را روشن کردند گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز برگزیده استان‌ها در این جشنواره حضور دارند و رویکرد مهارت آموزی و کارآفرینی که عمده ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت هستند، مدنظر قرار گرفته است.

فولادوند با بیان اینکه دانش آموزان در ۵۰ رشته مختلف اعم از شعر، داستان نویسی، مقاله، کتاب خوانی نقد ادبی، وبلاگ نویسی، بازی‌های یارانه‌ای و نشریه الکترونیکی، تئاتر صحنه‌ای و عروسکی، نمایشنامه خوانی، نقالی، فیلم کوتاه، نساجی، سفال و سرامیک، حجم سازی، طراحی، آبگینه، خوشنویسی، نقد هنری، طراحی، عکاسی گرافیک، پوستر، کاریکاتور، سرود گروهی و همگانی، کرال فرهنگیان، تک نوازی، همنوازی و تک خوانی شرکت می‌کنند، گفت: همزمان با برگزاری مسابقات ۳۰ کارگاه آموزشی با حضور اساتید مجرب برپا می‌شود و بازدیدهای متعددی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه باید نگاه به مقوله هنر در مجموعه وزارت آموزش و پرورش تغییر کند، اظهار کرد: هنر داروی شفابخشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید تلاش کنیم نسل جوان از آفات و بلایا به دور باشند. هنر بهترین درمان است که نسل جدید را از آفت‌ها مصون می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز