عضو شورای شهر کرج در گفت‌وگو با برنا؛

مدرک احمدی نژاد جعلی نیست / برای او پاپوش ساختند

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۳۹۳۵۴
مدرک احمدی نژاد جعلی نیست / برای او پاپوش ساختند
اردکانی گفت: «مدرک دانشگاهی شهردار کرج جعلی نبوده است. وی از پایان نامه خود دفاع کرده اما در جلسه‌ای گفته شده که این پایان نامه متعلق به ایشان نیست درصورتی که پایان نامه در تأیید نقص داشته است.»

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ چندی پیش خبر مبنی بر باطل شدن مدرک دانشگاهی شهردار کرج منتشر شد که دوباره نگرانی تغییر شهردار و چند ماه سرگردانی این شهر برای شهروندانش پدیدار شد.

خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چنین نوشت: «کمیته انضباطی مدرک دانشجو نامبرده (محمدرضا احمدی نژاد - شهردار کرج) را باطل کرده است.»

در همین خصوص با عضو شورای شهر کرج به گفت‌وگو پرداختیم.

محمد حسین خلیلی اردکانی - عضو شورای شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در خصوص این خبر گفت: «مدرک دانشگاهی شهردار کرج جعلی نبوده است. وی از پایان نامه خود دفاع کرده اما در جلسه‌ای گفته شده که این پایان نامه متعلق به ایشان نیست درصورتی که پایان نامه در تأیید نقص داشته است. همچنین نکته دیگر تأیید پایان نامه توسط دانشگاه است که همین امر یک‌سری مشکلات برای احمدی نژاد ایجاد کرده است.»

وی با بیان این مطلب که شهردار کرج نسبت به رأی صادر شده  حق اعتراض دارد، اظهار کرد: «یک‌سری نواقص در پایان نامه وی وجود دارد اما اخباری که مبنی بر جعلی بودن مدرک ایشان منتشر می‌شود، حقیقت ندارد. مدرک دانشگاهی ایشان رسمی و از جانب دانشگاه آزاد صادر شده است.»

خلیلی اردکانی با اشاره به این موضوع که شهردار کرج با مدرک لیسانس هم می‌تواند در سمت خود باقی بماند، گفت: «اینکه اعلام می‌شود مدرک شهردار کرج جعلی است، پاپوش ساخته شده برای ایشان است. نمی‌دانم از کجا اما مدام در حال اذیت کردن هستند. نتیجه نهایی نمی‌دانم چه می‌شود و چه مشکلی ایجاد خواهد شد. اما در هر حال ایشان دانشجویی با معدل 18 بوده که تنها یک نقص در پایان نامه خود دارد. وی حق اعتراض به رأی صادر شده دارد و راه حل دیگر دفاع مجدد از پایان نامه است.» 

 

 

نظر شما