سلجوقی :

نوار مشمول حمایت وزارت ارتباطات شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۱:۲۶
کد خبر: ۷۵۳۱۵۰
نوار مشمول حمایت وزارت ارتباطات شد
رییس کارگروه تخصصی تولید و توسعه محتوا و خدمات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : نوار دارای ۱۲ هزار بازدید روزانه و بیش از یک میلیون کاربر دارد ولی شرط موفقیت این‌گونه شرکت‌ها معرفی این بازار و افزایش تعداد کاربران است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛خسرو سلجوقی مجری سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک و رییس کارگروه تخصصی تولید و توسعه محتوا و خدمات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  گفت: در آخرین جلسه کارگروه وجوه اداره شده تسهیلات درخواستی شرکت نیوشا نگار عصر نو با نام نوار (navaar.ir) مصوب شد و امید است این شرکت با دریافت این تسهیلات موفق به افزایش میزان سرانه مطالعه ایرانیان گردد.

نماینده وزارت ارتباطات در کارگروه حمایت از تولید محتوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این شرکت تاکنون موفق شده است بیش از ۱۴۰۰ عنوان کتاب صوتی را از طریق اپلیکیشن نوار در بستر ios و اندروید و وبگاه navaar.ir منتشر کند.

سلجوقی خاطر نشان ساخت: این شرکت خودش نیز توانسته است بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب صوتی را با بهترین کیفیت تولید کند و با این اقدام مجموع زمان کتاب‌های صوتی که از نوار خریداری‌شده برابر با ۱۲۰ سال (بالغ بر یک میلیون ساعت) است که درنتیجه ۵۰ ثانیه سرانه مطالعه کشور را افزایش داده است.

رییس کارگروه تخصصی تولید و توسعه محتوا و خدمات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: امید است با دریافت این تسهیلات این شرکت موفق به صوتی کردن ۲۵۱ عنوان کتاب دیگر شود.

وی تاکید کرد: از دلایل بارز موفقیت نوار می‌توان به سهولت شنیدن نسبت به خواندن، قابل شنیده شدن در هر مکان و زمان حتی بدون دسترسی به اینترنت، تنوع عناوین، گستردگی موضوعات کتاب‌های صوتی ارائه‌شده و کیفیت بالای کتب صوتی، اشاره کرد.

سلجوقی گفت: نوار دارای ۱۲ هزار بازدید روزانه و بیش از یک میلیون کاربر دارد ولی شرط موفقیت این‌گونه شرکت‌ها معرفی این بازار و افزایش تعداد کاربران است و به امید روزی که استفاده از فناوری موجب افزایش سرانه مطالعه کشور بیش از آنچه انتظار داریم شود.

مجری سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک برای کارآفرینان نوآور کشور توسعه این کسب‌وکار و امکان حضور در بازارهای صادراتی کشورهای منطقه را فرصت مهمی دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز