بطحایی در گردهمایی معاون و مدیران کل آموزش و پرورش:

«مهر ماه» بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه است

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۵:۴۱
کد خبر: ۷۵۳۳۲۴
«مهر ماه» بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه  است
وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس، بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه و تقویت امیدواری به آینده است.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌های کشور با موضوع بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد به استقبال یک مهر باشکوه برویم؛ مهری که امید و شادابی را در جامعه زنده می‌کند و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، مهرماه بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه و تقویت امیدواری به آینده است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف در یک ساله اخیر دستاوردهای خوبی داشته ایم، خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، چالش‌های موجود در بخش نیروی انسانی در سال جدید رفع شده است و البته جشنواره‌ای در آینده خواهیم داشت تا از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده تجلیل کرده و نقایص را نیز بررسی کنیم.

بطحایی تصریح کرد: با توجه به تصویب بودجه ۹۸ در آینده نزدیک، تقویت تعامل با نمایندگان مجلس ضروری است و باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش را در بودجه ۹۸ تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه لازمه تقویت و توسعه تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، درک مسائل و مشکلات متقابل است، افزود: نمایندگان مجلس با مشکلات و مطالبات عدیده‌ای در حوزه انتخابیه خود مواجه هستند و آموزش و پرورش نیز با مشکلاتی مواجه است لذا در این شرایط، درک متقابل ضروری است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مدرسه محوری یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های آموزش و پرورش است و مدیران کل باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

وی با تقدیر از تلاش های معاونین  ومدیران کل برای باز گشایی مدارس، از وجود آمادگی‌های خوب و مطلوب برای آغاز مهرماه خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز