آغاز طرح نذری آموزشی فرادرس:

سیصد ساعت ویدیوی آموزشی را رایگان دانلود کنید

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۵۳۷۴۰
سیصد ساعت ویدیوی آموزشی را رایگان دانلود کنید
طرح نذری آموزشی فرادرس این امکان را می‌دهد که ۳۰۰ ساعت ویدیوی آموزشی را رایگان دانلود کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سازمان علمی و آموزشی فرادرس به عنوان مجموعه‌ای پیشگام و نوآور در تحقق عدالت آموزشی و ترویج فرهنگ آموزش، برای سومین دوره متوالی اقدام به برگزاری «طرح نذری آموزشی» کرده است. این طرح که برای اولین بار در محرم سال ۹۶ آغاز شد، در رمضان ۹۷ با عنوان «مهمانی آموزشی» تداوم یافت و در محرم سال جاری نیز از ۲۶ شهریور تا ۳۱ شهریور ماه، بار دیگر با ارائه بیش از ۳۰۰ ساعت آموزش غیر رایگان، به صورت کاملا رایگان برای عموم مردم برگزار خواهد شد. 

«آموزش» از جمله دغدغه‌های اساسی هر جامعه خواهان پیشرفتی است. اما بعضا وجود چالش‌هایی که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به جبر جغرافیایی و محدودیت زمانی اشاره کرد، امکان بهره‌مندی از آموزش‌های به روز، با کیفیت بالا و ارائه شده توسط اساتید مجرب و متخصص را برای بسیاری از انسان‌ها غیرممکن می‌سازد.

آموزش آنلاین، راهکاری نو بر بستر وب است که دسترسی به آموزش‌ها و اساتید زبده را برای افراد گوناگون در همه جای جهان صرف‌ نظر از موقعیت جغرافیایی، نژاد، سن، جنسیت و دیگر عوامل تبعیض‌آمیز فراهم می‌کند و نوع بشر را یک گام به سمت تحقق «عدالت آموزشی» نزدیک‌تر می‌سازد. از این رو، «فرادرس»، به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه آنلاین کشور با بهره‌گیری از مزایای این نوع آموزش و با همکاری بیش از ۷۰۰ مدرس در زمینه‌های علمی گوناگون طی ۱۰ سال فعالیت خود، اقدام به تولید و انتشار بالغ بر ۸۵۰۰ ساعت ویدیوی آموزشی در قالب بیش از ۹۵۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی کرده است. 

فرادرس بستری را فراهم آورده تا افراد با شرایط گوناگون زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور که توسط اساتید برتر هر حوزه ارائه شده‌اند؛ کلاس درس را هر کجا و هر زمان همراه خود داشته باشند.

طرح نذری آموزشی به عنوانی طرحی نوآورانه در راستای تحقق عدالت آموزشی و فرهنگ مطالعه و یادگیری، طی چندین دوره توسط فرادرس برگزار شده و نظر به استقبال گسترده صورت گرفته از آن در دوره‌های پیشین، بار دیگر در محرم سال ۹۷ با ارائه آموزش‌های گوناگون در قالب ۳۰ عنوان شامل موضوعات آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، عمران، معماری، مکانیک، صنایع، شیمی، برق، گرافیک و مدیریت به صورت کاملا رایگان از ۲۶ شهریور تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

شما می توانید با مراجعه به سایت فرادرس و جستجوی کلمه نذری آموزشی از جزئیات این طرح مطلع شوید و عناوین مورد نیاز خود را به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید. در طول اجرای  این طرح عناوین دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد. جهت آگاهی از این عناوین جدید، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام فرادرس را می توانید دنبال کنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز