مدیرعامل سازمان در دیدار با کارکنان ساختمان شماره دو سازمان :

بودجه ی سازمان خدمات اجتماعی باید در راه ایجاد زیرساخت مناسب هزینه شود نه هزینه تحمیلی خارج از قانون

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۹:۲۵
کد خبر: ۷۶۰۱۳۵
بودجه ی سازمان خدمات اجتماعی باید در راه ایجاد زیرساخت مناسب هزینه شود نه هزینه تحمیلی خارج از قانون
سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در قبال آسیب های اجتماعی دو وظیفه دارد ؛ نخست ساماندهی آسیب دیدگان سطح شهر و دوم ایجاد زیرساخت مناسب و در اختیار قرار دادن آن ها به دیگر ارگان ها و سازمان های ذی ربط مانند بهزیستی است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛صبح امروز نشستی به منظور آشنایی بیشتر کارکنان با نجم الدین محمدی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی در سالن کنفرانس ساختمان شماره 2 این سازمان برگزار شد.

سید نجم الدین محمدی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، ضمن عرض خسته نباشید و ارادت به همکاران خود در ساختمان شماره 2 این سازمان گفت : امروز، یک ماه است که من در خدمت شما عزیزان هستم. پس از چندسال دوری دوباره به سازمان بازگشته و از این بابت بسیار خرسندم. امید دارم تا با کمک تجربیات شما بزرگواران و تجربیات من در دوره قبل بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که بازدهی مناسب سازمانی و رضایت کارکنان خدوم سازمان خدمات اجتماعی را در پی داشته باشد.

محمدی افزود :  شهرداری بر اساس قانون و مسئولیت های اجتماعی خود، ناهنجاری و آسیب های اجتماعی سطح شهر را ساماندهی می کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در رابطه با آسیب های اجتماعی دو وظیفه دارد تصریح کرد : نخست شهرداری موظف است آسیب دیدگان اجتماعی اعم از بی خانمان ها، متکدیان، معتادین و ... را شناسایی کرده و آن ها را به مراکز فوریت های اجتماعی خود انتقال دهد؛ اقدام بعدی نیز تامین زیرساخت ها و در اختیار قرار دادن آن ها به دیگر ارگان ها و سازمان های ذی ربط مانند بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، اداره ی اتباع و ... است.

محمدی گفت : شهرداری قصد فضای مفید و قابل استفاده در این امور را در اختیار نهادها و سازمان های مربوطه قرار دهد.

وی با بیان اینکه در سال 1396 یک سوم از بودجه سازمان خدمات اجتماعی برای درمان مددجویان هزینه شده افزود : پرداخت چنین هزینه هایی وظیفه شهرداری نیست؛ این هزینه باید در راستای ساماندهی و ایجاد فضا مناسب استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز