شرکت یادمان سازه به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران پیوست

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۳:۳۱
کد خبر: ۷۶۳۲۲۷
شرکت یادمان سازه به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران پیوست
شرکت یادمان سازه بعنوان چهارمین نهاد زیرمجموعه معاونت فنی و عمرانی به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران پیوست.

به گزارش برنا، در نشستی که با حضور دکتر داور نظری قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی، مهندس مرتضی اسکندر مدیرعامل شرکت یادمان سازه و دکتر ابوالفضل غلامی مدیرکل مالی و اداری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد، این شرکت به عنوان چهارمین نهاد زیرمجموعه معاونت فنی و عمرانی، به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران پیوست.

در این نشست علاوه بر تشریح عملکرد سامانه جامع منابع انسانی و اثرگذاری آن بر یکپارچگی اطلاعات و ساماندهی سرمایه های انسانی، گزارشی از تاریخچه تاسیس، اهداف و فعالیت های اجرایی شرکت یادمان سازه ارائه و آخرین وضعیت نیروی انسانی فعال در این شرکت تشریح شد.

در پایان نشست طی اقدامی نمادین، حکم افزایش حقوق و مزایای یکی از کارکنان شرکت یادمان سازه تحت سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران صادر شد و از کارشناسان و مدیران فعال در این پروژه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است اداره کل منابع انسانی با عنایت به تکالیف مندرج در برنامه پنجساله دوم شهرداری تهران مبنی بر توسعه و تقویت نظام جامع برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی و سامانه جامع اطلاعات منابع انسانی، در راستای تحقق موضوع راهبردی هوشمندسازی مدیریت منابع انسانی، اقدام به یکسان سازی و یکپارچه ساختن بانک اطلاعاتی کارکنان شهرداری تهران و مکانیزه شدن امور پرسنلی کرده است. شرکت یادمان سازه، بیست و پنجمین نهاد از مجموع سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران است که به این سامانه پیوسته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز