نماینده شهرداری تهران در کربلا

ارائه خدمات به زائران با هماهنگی کامل شهرداری کربلا

۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۰۵۲۹
ارائه خدمات به زائران با هماهنگی کامل شهرداری کربلا
نماینده شهرداری تهران در کربلا گفت: ارائه خدمات خادمان الحسین به زائران، با هماهنگی کامل مسئولان عراقی و پس از برگزاری نشست های مختلف صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، روح الله بیداد با بیان این مطلب گفت: امسال با تدابیر صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده در تهران و همچنین با مسئولان شهر کربلا، حدود 850نفر از خدام الحسین برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در سطح شهر حاضر شده اند.

وی افزود: خدمات رسانی خادمان الحسین در دو شیفت از ساعت 7صبح تا 2بعدازظهر و از 2 تا 8شب صورت می گیرد و خادمان الحسین با ارائه خدمات مختلف، مسیر را برای زائران امام هموارتر می کنند.

نماینده شهرداری تهران در کربلا اضافه کرد: رفت و روب، نگهداشت، مرتب کردن و نظافت شهر از اقداماتی است که خدام الحسین انجام می دهند و الحمدلله شاهد رضایت کامل شهرداری کربلا نسبت به اقدامات صورت گرفته بوده ایم.

وی تاکید کرد: تمامی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران و کلانشهرهای کشور، با هماهنگی با شهرداری کربلا و پس از نشست ها و دیدارها با مسئولان کربلا برنامه ریزی و اجرا شده است.

بیداد اضافه کرد: خدام الحسین در مکان متعلق به عتبه عباسیه اسکان داده شده اند و در این مکان به خادمان، خدمات بهداشتی، خدماتی و پزشکی ارائه می شود.

بیداد گفت: خدام الحسین از حدود 10 روز قبل از اربعین حسینی در کربلا مستقر شده اند و تا دو روز پس از اربعین نیز حضور خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز