در گفتگو با برنا ؛

ماجرای تجمع اعتراضی مقابل دانشگاه آزاد حصارک چیست؟

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۹:۳۰
کد خبر: ۷۷۲۷۰۰
ماجرای تجمع اعتراضی مقابل دانشگاه آزاد حصارک چیست؟
صبح امروز عده ای از شهروندان تهرانی مقابل دانشگاه آزاد حصارک تجمع کردند . تجمع کنندگان مدعی بودند مالکیت زمینی که دانشگاه در آن ساخته شده است متعلق به آنهاست و بدون کسب اجازه رسمی از مالکان این دانشگاه ساخته شده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، در پی این تجمع  با یکی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گفت و گویی داشتیم که در خصوص این ماجرا چنین به خبرنگار برنا توضیح داد

این مقام مسئول به خبرنگار برنا می گوید: حدودا 5 هزار نفر مدعی هستند که در گذشته از طریق یک شرکت تعاونی زمین حوالی دانشگاه آزاد حصارک را خریداری کردند که در حال حاضر بخشی از این زمین در حریم دانشگاه قرار دارد.

وی افزود: این افراد هر از چندگاهی با در دست داشتن پلاکارت از دانشگاه و شهرداری تقاضای رسیدگی به موضوع را دارند که باید گفت این زمین نه به این افراد و نه به دانشگاه تعلق دارد چرا که به دلیل وضعیت جغرافیایی منطقه و قرار گرفتن در ارتفاعات به دستور مقام معظم رهبری هر گونه ساخت و ساز در آن منطقه ممنوع اعلام شده است .

وی همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر این افراد خواستار دیوارکشی در منطقه هستند که با توجه به اینکه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و ... نیز درگیر این مشکل شده اند، انجام آن غیرممکن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز