سارق به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۲:۴۲
کد خبر: ۷۷۳۰۶۰
سارق به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد
سرهنگ سید شمس الدین میرزکی معاون سرقت های وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت در تسریح این خبر بیان داشت: سارق فردی به نام مهدی است که از سال 95 در نقاط مختلف تهران از جمله قسمت های شمال شرقی، جنوب شرقی و غرب تهران اقدام به سرقت خودرو های از قبیل پراید، پژو، سمند و وانت مزدا مدل های نود به پایین که فاقد قفل نرم افزاری(ایموبلایزر) بودند، می کرد و پس از انتقال به کارگاهی در پاکدشت با همدستی دو تن دیگر اقدام به سرقت وسایل تزئینی ، اموال و اشیا با ارزش و قیمتی و لوازم داخلی خودرومی کرد و پس از آن خودرو را در نقطه ای خلوت رها می کردند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  سرهنگ  میرزکی با اشاره به دستگیری سارق و یکی از همدستان وی ، عنوان داشت: تا کنون دو تن از مالخرانی که با این سارقان همکاری می کردند شناسایی و دستگیر و از آنها مقدار زیادی اموال سرقتی کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکیاز اینمالخرانکه پسر خاله مهدی سارق اصلی است ، اعلام داشت: این مالخر اموال باارزش و قیمتی را از طریق سایت های معتبر ( سایت دیوار) به فروش می رساند .

معاون سرقت های وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه مهدی سارق اصلی این پرونده که تاکنون به بیش از 100 فقره سرقت اعتراف کرده است به تازگی ( حدود ده روز قبل) از زندان آزاد شده و دارای چند فقره سابقه کیفری می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز