باشگاه دانشجویان گردشگری در پایتخت ایجاد می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۷:۱۸
کد خبر: ۷۸۴۳۲۴
باشگاه دانشجویان گردشگری در پایتخت ایجاد می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از آغاز به کار باشگاه دانشجویان گردشگری همزمان با 16آذر(روز دانشجو) در پایتخت خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ دلاور بزرگ نیا هدف از ایجاد این باشگاه تخصصی ویژه دانشجویان را مهارت آموزی و ایجاد پیوند دانش آموختگان عنوان کرد و گفت: دانشجویان گردشگری در تمامی مقاطع می توانند از دوره های آموزشی نظیر کارگاه های عملی عملیات تور، نظارت بر تاسیسات گردشگری و صنعت هتل داری بهره مند شوند.

وی ادامه داد: عضویت در باشگاه برای دانشجویان بدون هزینه بوده و تمامی کلاس ها به صورت رایگان برای اعضا برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران صنعت گردشگری در جهان را رو به رشد توصیف کرد و گفت : گردشگری صنعتی بسیار عملیاتی و پویا است و بازار کار نیازمند حضور افرادی است که بتواند آموخته های خود را با واقعیت های روز جامعه اجرایی کنند.

وی گفت: برای تحقق توسعه پایدار گردشگری نیازمند حضور بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی در بدنه مدیریتی و اجرایی تاسیسات گردشگری در استان تهران هستیم، تمام تلاش ما حمایت از طرح های دانشجویی به ویژه طرح های دانش بنیان و استارت آپ های گردشگری است.

بزرگ نیا تصریح کرد: علاقه مندان برای عضویت در باشگاه دانشجویان گردشگری می توانند از روز جمعه 16 آذر با مراجعه به سایت www.tehran.ichto.ir با شرایط و مراحل ثبت آن آشنا شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز