"برف" محور پاوه-مریوان را مسدود کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۶:۱۹
کد خبر: ۷۸۴۷۱۴
برف محور پاوه-مریوان را مسدود کرد
رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در شبانه روز گذشته از رانندگان خواست حتما پیش از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

به گزارش برنا، ‌سرهنگ محمد حیدری با اشاره به بارش برف و باران در شبانه روز گذشته در سطح محورهای استان گفت: بارش ها تا صبح ادامه داشته و علی رغم شرایط پایدار  جوی که امروز شاهد آن هستیم، محورهای استان کماکان لغزنده هستند.

وی از مسدود شدن محور پاوه به سمت مریوان بر اثربارش برف سنگین خبر داد و افزود: تا زمان بازگشایی تردد در این محور مسدود است و محور کرمانشاه-سنندج-مریوان جایگزین تردد در این مسیر شده است.

حیدری با بیان اینکه با بازگشایی این محور استفاده از زنجیر چرخ لازم است گفت: به دلیل شرایط جوی متغیر و ناپایدار توصیه میشود رانندگان حتما پیش از تردد زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی از حضور 65 گشت محسوس و نامحسوس در محورهای استان خبر داد و از رانندگان خواست بیش از هر زمان همکاری لازم را با نیروهای پلیس راه داشته و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

حیدری تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی توصیه اکید این است که رانندگان تا حد امکان از سفرهای غیرضرور اجتناب کرده و حتما پیش از تردد از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به روان بودن ترافیک در محورها استان گفت: در حال حاضر محور کرمانشاه-کامیاران به سمت روانسر و نیز محور کرمانشاه-همدان با توجه به تعطیلی آخر هفته بیشترین ترافیک را دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز