سرگرد احمدی خبر داد :

دستگیری سارقان کارگاه های خصوصی

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۵:۰۳
کد خبر: ۷۹۸۴۷۸
دستگیری سارقان کارگاه های خصوصی
سرپرست کلانتری خاور شهر از دستگیری 2 سارق کارگاه های خصوصی و اعتراف آنان به 4 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛سرگرد "خلیل احمدی"  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از کارگاه های خصوصی ماموران کلانتری 177 خاور شهر متوجه شدند که سرقت ها توسط 2 سارق با یک دستگاه خودرو وانت انجام شده است و سارقان با استفاده از کلیدهای از قبل تهیه شده توانسته اند وارد کارگاه شده و اموال کارگاه ها را سرقت کنند.

این مقام انتظامی با بیان افزایش گشت های انتظامی به منظور دستگیری سارقان هنگام سرقت، افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی، خودروی سارقان را در حالی که در جلوی درب کارگاهی پارک شده بود، رویت و بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرگرد احمدی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری موفق شدند هر 2 سارق در یک عملیات ضربتی، دستگیر کنند، ادامه داد: تعدادی از اموال مالباخته از خودروی سارقان کشف و هر 2 سارق برای بازجوئی اولیه به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر محله خاور شهر با بیان اینکه متهمان به 4 فقره سرقت از کارگاه های محدوده شهرک صنعتی عباس آباد و لپ زنگ اعتراف کردند، افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی تعدادی اموال مسروقه نیز از مخفیگاه آنان کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

 

نظر شما