نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر مطرح کرد:

دریافت عوارض از تونل های تهران صحت ندارد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰:۳۷
کد خبر: ۷۹۸۸۴۱
دریافت عوارض از تونل های تهران صحت ندارد
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب خبر دریافت عوارض از ۵ تونل شهری گفت: این موضوع تنها در معاونت شهری مطرح شده و مورد تایید شورای شهر تهران نیست.
به گزارش برنا، پروانه مافی  با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره دریافت عوارض از پنج تونل شهری تهران گفت: این خبر صحت ندارد، زیرا وضع هرگونه دریافت عوارض از سطح شهر تهران باید مصوبه شورای شهر را داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران هم روز گذشته نسبت به خبر دریافت عوارض از پنج تونل شهری بی اطلاع بودند، این موضوع در حقیقت یک بحثی بوده در معاونت حمل و نقل که متاسفانه به صورت یک خبر منتشر شد.

وی افزود: هر مصوبه‌ای که بخواهد در شهر تهران اجرایی شود باید مورد تایید شورای شهر باشد، لذا اگر معاونت حمل و نقل به دنبال افزایش درآمدهای خود است نباید از این طریق اقدام کند.

مافی تاکید کرد: اکنون پارک‌های حاشیه‌ای تهران یکی از منابع درآمدی خوبی هستند که باید بر روی آنها متمرکز شوند و حتی موارد بسیار دیگری که می‌توانند به سراغ آنها بروند. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صحبت دریافت عوارض از پنج تونل شهری تنها در معاونت شهری انجام شده که متاسفانه به صورت یک خبر قطعی بازتاب داشته است لذا این موضوع صحت ندارد.

 

نظر شما