از ۱۰ تا ۲۱ بهمن برگزار می شود؛

برگزاری نمایشگاه بانوی بی نشان

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۹:۱۴
کد خبر: ۷۹۸۹۶۰
برگزاری نمایشگاه بانوی بی نشان
نمایشگاه بانوی بی نشان به همت هیئت چهارده معصوم (ع) جامعه سیاوشانی هاهمزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) تاریخ ۱۰ بهمن لغایت ۲۱ بهمن ماه مصادف با ایام فاطمیه دوم در مجتمع فرهنگی مذهبی جامعه سیاوشانیها برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  نمایشگاه بانوی بی نشان از بخشهای گوناگون تشکیل شده است که روایت گر تاریخ از حضرت ادم (ع) تا عصر معاصر وبیان سیره زندگی پیامبران الهی و اهل البیت (ع) این نمایشگاه دارای بخشهای نمایشی ، فرهنگی ،سمعی و بصری است .

این روایتگاه تاریخی در سالهای گذشته با استقبال گسترده مردمی و چهره های مذهبی از جمله حجت الاسلام و المسلمین حاج محمود ریاضت و حاج مهدی سماواتی قرار گرفته است و امسال نیز از افراد برجسته دعوت بعمل آمده است مسئولان اجرایی نمایشگاه را غالبا جوانان تشکیل داده اند و سعی بر ان داشته اند با ساخت نماد های تاریخی و بیان و نمایش روایات مستند نسل حاضر را با وقایع قبل از اسلام در دوران انبیاء الهی و بعد از اسلام تا به امروز آشنا کنند.

در این نمایشگاه با توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری از هرگونه خطاب تفرقه انگیز بین اهل تسنن و شیعیان پرهیز شده و صرفا به مرور مطالب مستند تاریخی پرداخته شده است .

بازدید از نمایشگاه حدود یک ساعت زمان خواهد برد و مراجعه کنندگان محترم با بخشهایی از قبیل خلقت حضرت ادم (ع) ، واقعه غدیر خم ، حادثه کوچه بنی هاشم و غیره آشنا می شوند و در انتها می توانند در بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرحو ودریافت نمایند . این رویداد تاریخی ، مذهبی و فرهنگی همه روزه از ۱۰ لغایت ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰ واقع در خیابان پیروزی خیابان نبرد شمالی خیابان پاسدار گمنام بعد از میدان امام حسن مجتبی (ع) پلاک ۱۱۷ برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز