کلنگ احداث دومین پل مکانیزه درمنطقه ۱۹ به زمین زده شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۹:۰۳
کد خبر: ۸۱۱۰۹۳
کلنگ احداث دومین پل مکانیزه درمنطقه ۱۹ به زمین زده شد
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم کلنگ زنی احداث دومین پل مکانیزه درحد فاصل خیابان میعادشمالی و جنوبی درمنطقه 19 با حضور شهردار منطقه صبح امروز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ، علی توکلی شهردار منطقه گفت: در راستای پاسخگویی مدیریت شهری منطقه به مطالبات 12 ساله شهروندان، هیئت امنا و شورایاری ناحیه یک و با توجه به اهمیت تسهیل درتردد سالخوردگان و دانش آموزان احداث دومین پل مکانیزه در این محدوده به زمین زده شد.

وی ادامه داد: پس از نظر سنجی از کسبه و اهالی و با پیگیری ناحیه یک جانمایی پل مشخص و در حال حاضرعملیات بتن ریزی و فوندانسیون پل مکانیزه انجام و تا 10 روز آینده عرشه پل نصب خواهد شد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد:  امروز به میمنت فرارسیدن 22 بهمن کلنگ احداث این پل زده شد  و به امید خدا تا قبل از آغاز سال جدید تحویل گرفته و قابل استفاده برای شهروندان خواهد شد تا علاوه بر خدمتی دیگر به شهروندان باقیات و صالحات برای مسئولین باشد .

گفتنی است اولین پل مکانیزه منطقه 19 در محدوده بزرگراه شهید کاظمی روبروی شهرداری ناحیه 2 قرار دارد و دومین پل نیز درحد فاصل خیابان میعادشمالی و جنوبی ناحیه یک به زودی بهره برداری خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز