سردار تقی مهری در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

٨٠٠ هزار خودروی صفر به جان جاده های نوروزی می‌افتند! / دوربین‌های کنترل سرعت در محور فیروزکوه روشن هستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۵:۳۴:۲۳
کد خبر: ۸۱۱۲۲۵
٨٠٠ هزار خودروی صفر به جان جاده های نوروزی می‌افتند! / دوربین‌های کنترل سرعت در محور فیروزکوه روشن هستند
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد: ما امسال پیش بینی می‌کنیم بر ترددها در تعطیلات نوروز افزوده خواهد شد. علت این اتفاق هم شماره خوردن بیش از 800 هزار خودرو از ابتدای سال جاری بوده که اغلب این خودروها در تعطیلات نوروز روانه جاده ها خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بعد از چند روز تعطیلات در کشور یکبار دیگر جاده‌های منتهی به شمال کشور با ترافیک روبرو شدند. ترافیک این جاده‌ها از روز چهارشنبه تا دوشنبه که آخرین روز تعطیلات بود ادامه یافت. از طرفی تعطیلات نوروزی نزدیک است و تعطیلات چند روزه اخیر آزمونی برای پلیس راهور بود تا وضعیت ترافیک جاده ای را سنجیده و روزهای پرترافیک نوروز را پیش بینی کند.

 

800 هزار خودرو امسال در کشور  شماره‌گذاری شد

هر ساله در عید نوروز یکی از مشکلاتی که مردم کشور با آن روبه‌رو هستند وضعیت ترافیکی جاده‌هاست. تعطیلات ابتدای سال بهترین فرصت برای سفر است و از همین رو بسیاری از اقشار مختلف مردم با خودروهای خود به قصد سفر به جاده می‌زنند. همین نیز باعث ترافیک های طولانی مدت می شود و شرایط نامناسبی را برای مردم رقم می زند.

سردار مهری درباره پیش‌بینی راهنمایی و رانندگی ناجا از وضعیت جاده‌ها در عید نوروز گفت: در تعطیلات نوروز گذشته وضعیت ترافیکی کشور مشکلی نداشت. با این حال وضعیت جوی جاده‌ها تاثیر زیادی بر وضعیت ترافیکی آنها خواهد گذاشت. بارش برف و باران وضعیت ترافیک را دگرگون خواهد کرد اما برای مقابله با همین اتفاق هم طرح زمستانی را در تمام محورهای برف‌گیر کشور اجرایی کردیم. نیروهای پلیس، اورژانس و هلال احمر در این نقاط حضور دارند و منطقه را پوشش می دهند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به خبرگزاری برنا خبر داد: ما امسال پیش‌بینی می‌کنیم که بر ترددها در تعطیلات نوروز افزوده خواهد شد. علت این اتفاق هم شماره خوردن بیش از 800 هزار خودرو از ابتدای سال جاری بوده که اغلب این خودروها در تعطیلات نوروز روانه جاده‌ها خواهند شد.

 

دوربین‌های محور فیروزکوه روشن است

بعضی از رانندگان مدعی هستند دوربین‌های کنترل سرعت در  محور فیروزکوه در تعطیلات چند روز گذشته خاموش بوده که باعث شده بسیاری از رانندگان بدون توجه به قوانین سرعت در این محور تردد کنند. بسیاری از تاکسیرانان بین شهری شمال کشور نیز این ادعا را تکرار کردند.

سردار تقی مهری با رد این مسئله به خبرنگار برنا گفت: بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته است تمامی دوربین های کنترل سرعت در محورهای فیروزکوه و چالوس فعال و روشن هستند.

وی ادامه داد: ممکن است در اثر اتفاقاتی، برای برخی از این دوربین‌ها مشکلاتی پیش بیاید که فورا این مشکلات توسط تکنسین‌ها مرتفع می‌شود.

سردار مهری افزود: مردم و خبرنگارانی که در نقاط مختلف این دو محور اشکالی در دوربین‌ها ببینند می‌توانند به پلیس راهور گزارش بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز