سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد ؛

سارقان مسلح قبل سرقت از طلافروشی دستگیر شدند

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۷:۱۴
کد خبر: ۸۲۲۳۰۵
سارقان مسلح قبل سرقت از طلافروشی دستگیر شدند
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری دو سارق مسلح خبر داد که طراحی سرقت از یک جواهرفروشی در منطقه سعادت آباد را کرده اما پیش از هرگونه اقدامی در این خصوص دستگیر شدند .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : بر اساس اخبار و اطلاعات بدست آمده مبنی بر تلاش دو سارق جهت انجام سرقت مسلحانه از یک مغازه جواهرفروشی  ، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با انجام اقدامات ویژه پلیسی ، کارآگاهان اداره یکم موفق به شناسایی محل تردد یکی از سارقان به نام حامد (34 ساله) در منطقه کریم خان شدند ؛ در تحقیقات نامحسوس میدانی از محل تردد حامد در منطقه کریم خان مشخص شد که وی تحت پوشش برقکار در یک مجتمع مسکونی در حال ساخت و ساز مشغول به کار است که نهایتا 15 اسفند  دستگیر و در بازرسی از خودرو سواری وی یک قبضه سلاح کمری ، دو عدد شوکر و دو عدد افشانه کشف شد .

حامد که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت صراحتا به طراحی سرقت مسلحانه از یک جواهر فروشی در منطقه سعادت آباد اعتراف و عنوان داشت که قرار بوده تا سرقت را به همراه یکی از دوستانش به نام ناصر ( 27 ساله ) انجام دهد .

با شناسایی مخفیگاه ناصر در منطقه پیکان شهر ، وی نیز 18 اسفند  توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و به طراحی برای انجام سرقت مسلحانه مغازه جواهرفروشی در منطقه سعادت آباد اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با هماهنگی مقام محترم قضایی ، هر دو متهم پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز