مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در جمع فرزندان شهدا:

همانطور که در «جنگ نظامی» ایستادگی کردیم در «جنگ اقتصادی» مقاومت می‌کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۷:۴۰:۴۳
کد خبر: ۸۲۴۵۰۵
همانطور که در «جنگ نظامی» ایستادگی کردیم در «جنگ اقتصادی» مقاومت می‌کنیم
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در جمع فرزندان شهدا گفت: نقش سازمان مدیریت میادین در شرایطی که مردم با مسائل و مشکلات اقتصادی رو به رو هستند، بسیار مهم و حیاتی است و عملکرد کارکنان این سازمان در این شرایط، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در این میان، مسئولیت فرزندان شهدای این سازمان مضاعف است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛‌ سید سعید راد در نشست صمیمانه با فرزندان شهدای این سازمان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا افزود: در شرایطی که با محدودیت عرضه و گستردگی تقاضا رو به رو هستیم، باید کارمان را در جهت خدمات رسانی به مردم و وظیفه‌ خطیری که در این خصوص بر عهده داریم، به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهداء در جریان یک «جنگ نظامی» که از سوی قدرت‌های استکباری به کشور ما تحمیل شد، جوانمردانه ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند، اظهار کرد: امروز نیز همه مردم از جمله فرزندان شهدا در مقابل «جنگ اقتصادی» که در نتیجه اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه به کشورمان تحمیل شده، شجاعانه ایستاده‌اند و همانطور که در «جنگ نظامی» ایستادگی کردیم، در «جنگ اقتصادی» نیز مقاومت می‌کنیم.

راد با بیان اینکه ما باید در هر شرایطی در کنار مردم باشیم و خودمان را از مردم جدا ندانیم و در شرایط سخت است که بودن و خوب بودن، معنا و مفهوم پیدا می‌کند، تصریح کرد: امروز سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در حمایت از سبد اقتصادی مردم و سفره خانواده‌ها بیشترین سهم را دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز نقش سازمان مدیریت میادین بسیار مهم و حیاتی است، اظهار کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا محصولات مورد نیاز شهروندان از جمله انواع میوه را با پایین‌ترین قیمت ممکن عرضه کنیم تا بتوانیم در حمایت از سبد خرید خانواده‌ها، نقش‌مان را به خوبی ایفاء کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر اینکه اگر شهدا و رشادت این عزیزان نبود، معلوم نبود سرنوشت امروز کشورمان چه می‌شد، خاطرنشان کرد: توقع و انتظار از فرزندان شهدا به مراتب بیشتر از سایر همکاران است و یادگاران گرانقدر شهدا از شأن بالا و جایگاه والایی نزد مردم برخوردار هستند و باید حافظ نام بزرگ پدران بزرگوارشان باشند.

گفتنی است، در این جلسه سید امیر موسوی مدیر امور ایثارگران سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، گزارشی از وضعیت ایثارگران این سازمان و رسیدگی به امور ایشان ارائه نمود و تعدادی از فرزندان شهدا نیز موضوعات مورد نظر خود را مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز