مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد :

پنج خانه جوان در استان کهگیلویه وبویراحمد احداث می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۷:۳۴
کد خبر: ۸۳۵۲۳۳
پنج خانه جوان در استان کهگیلویه وبویراحمد احداث می شود
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال جاری گفت :با حمایت وزیر ورزش و جوانان کشور ،پنج خانه جوان در استان در دست احداث است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال جاری گفت :با حمایت وزیر ورزش و جوانان کشور ،پنج خانه جوان در استان در دست احداث است.

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ،معاون فرهنگی اداره کل و اعضای ستاد ساماندهی ،اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با محوریت برنامه های هفته ی جوان برگزار شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست که در سالن شماره دو استانداری و به ریاست نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری و اعضای ستاد ساماندهی برگزار شد ،ضمن تبریک سال نو ،هفته جوان و ایام شعبانیه از فعالیت و حمایت دستگاههای اجرایی ستاد در برگزاری جلسات و برنامه های سال گذشته تقدیر و خواستار حضور و مشارکت بهتر دستگاههای اجرایی در برنامه های اجتماعی ،فرهنگی در سال جاری شد .

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود:طبق منویات مقام معظم رهبری و با توجه به شعار سال که به نام سال رونق تولید نامگذاری شده است،اشتغال و کار آفرینی از دغدغه های دولت و وزارت ورزش و جوانان کشور می باشد و در این راستا می بایست با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل جوانان در جهت ارتقای سطح دانش علمی و فرهنگی جامعه و جوانان تلاش کنیم .

علوی با تاکید بر دستور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خدمات رسانی به جوانان و استفاده بهینه از ظرفیت و پتانسیل جوانان در عرصه اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی کشور،از حمایت و پیگیری های احمدی استاندار استان و بانکهای عامل در ارایه تسهیلات به جوانان و کارآفرین ها ،خواستار برگزاری کارگاههای کارآفرینی با رویکرد رونق تولید و اشتغال و جذب جوانان به بازار کار شد .

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به تشریح برنامه های هفته ی جوان در استان اشاره و افزود:برنامه های هفته ی جوان از 26 فروردین ماه لغایت یک اردیبهشت ماه در تمامی شهرهای استان با رویکرد و محوریت کمک به سیل زدگان برگزار خواهد شد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان جوان و قهرمانان و ملی پوشان ورزش استان ،برگزاری جشن گلریزان در شهرهای مختلف استان و صدها برنامه فرهنگی ورزشی در این هفته ی خبر داد و خواستار مشارکت دستگاههای اجرایی در این برنامه ها شد .

وی از میزبانی و افتتاحیه دبیرخانه ملی سمن های حوزه عشایر کشور در یاسوج در هفته ی جوان با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان کشور و فعالیت 8000 سمن و تشکل فعال در کشور خبرداد.

علوی از حضور 39 سمن و تشکل مردم نهاد در استان خبر و بیان داشت :با همراهی و حمایت وزارت ورزش و جوانان کشور و از محل 27 صدم ارزش افزوده 5خانه جوان در شهرهای گچساران ،باشت ،سی سخت ،دهدشت و بهمئی در حال احداث می باشد و امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از خانه جوان مشکل جوانان و حوزه فرهنگی و جوانان ادارات مرتفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز