این متهم را شناسایی کنید

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۰:۲۸
کد خبر: ۸۳۵۲۷۰
این متهم را  شناسایی کنید
دستور انتشار تصویر سارق فروشگاه های موبایل از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در ساعت 21 و 20 دقیقه روز 11بهمن ماه سال گذشته طی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110خبر دستگیری فردی به هویت امیرحسین . م توسط شهروندان به کلانتری 119 مهرآباد اعلام گردید. با مراجعه مأمورین متهم جلب و به¬کلانتری منتقل شد.

پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

پس وصول پرونده ، متهم در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان اظهار داشت : به بهانه خرید گوشی تلفن همراه به فروشگاه های عرضه موبایل مراجعه و از فروشنده درخواست چندین گوشی گران قیمت ( اپل – سامسونگ ) را می نمودم و با استفاده از شلوغی فروشگاه در زمان مناسب گوشی گران قیمت را سرقت و از محل متواری می شدم.

اقدامات پلیسی:

در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی، با مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمین مشخص شد متهم " امیر حسین . م" دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه سرقت می باشد ، در ادامه بررسی ها وی صراحتا به چهار فقره سرقت از فروشگاه های موبایل فروشی اقرار و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت :

به منظور شناسایی سایر مالباختگان احتمالی که با این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند تصویر بدون پوشش متهم با دستور  بازپرس محترم شعبه دهم دادسرای ناحیه ده تهران انتشار و شهروندانی که موفق به شناسایی وی می گردند می توانند جهت اقدامات بعدی با شماره تلفن 63957760 تماس بگیرند.

 

نظر شما