حضور ورزشکاران در غرفه وزارت ورزش وجوانان در نمایشگاه قرآن

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۳:۳۹
کد خبر: ۸۴۶۵۹۲
حضور ورزشکاران در غرفه وزارت ورزش وجوانان در نمایشگاه قرآن
مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و‌جوانان بیان کرد که تلاش می کنیم شهم خود را در قبال توسعه فرهنگی کشور باتاکید بر ترویج ارزشهای اسلامی ،ایرانی ایفا کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،جعفر سطوتی با اعلام برنامه های ویژه غرفه وزارتخانه در نمایشگاه قرآن اظهار داشت : در راستای برنامه های فرهنگی این وزارتخانه در حوزه فرهنگ و مفاهیم دینی و ترویج ارزشهای اسلامی - ایرانی این غرفه را راه اندازی کردیم و همانند ۴ سال گذشته فعالیتهای مان در این مسیر تداوم بخشیدیم.

وی در ادامه از وزارت ورزش و‌جوانان به عنوان یک دستگاه فرهنگی نام برد و اضافه کرد: ما موظف هستیم سهم خود را در توسعه فرهنگی کشور با ترویج ارزش های اسلامی و ایرانی ایفا کنیم .

مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اهمیت قران و لزوم ترویج آن بر هیچ کسی پوشیده نیست بیان کرد که لازم است با برنامه ریزی شایسته به ترویج  معارف قرانی در بین ورزشکاران،جوانان و‌احاد جامعه کمک کنیم.

او برگزاری مسابقات قرانی در دو‌سطح استانی و ملی ،آموزش قران و‌معارف دینی در بخشهای مفاهیم ،قرائت و حفظ را از جمله های برنامه های این معاونت در حوزه برنامه های قرآنی نام برد.

وی همچنین در خصوص برنامه های غرفه  وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه قران اظهار داشت : همه روزه ، با توجه بازدید علاقمندان بسیار از غرفه وزارت ورزش و جوانان ،ضمن برگزاری مسابقات قرانی ،ورزشکاران ،پیشکسوتان ،تیم های ورزشی و مسوولان در غرفه حضور خواهند یافت و‌به سوالات طرفدارانشان پاسخ خواهند کفت.

سطوتی در این خصوص توضیح داد: با توجه الگو بودن بسیاری از ورزشکاران و علاقمندی جوانان مان به ورزش ،سعی کرده ایم از حضور این عزیزان بهرمند شویم تا انشاالله زمینه ترویج قران را مهیا کتیم.

او‌گفت : خوشبختانه وزیرورزش و‌جوانان،مسوولان و دست اندرکاران و برنامه ریزان ورزش اهتمام ویژه ای بر توسعه علوم قرانی دارند و‌دکتر سلطانی فر شخصا از نمایشگاه قران بازدید دارند .

 

نظر شما