شب گذشته انجام گرفت ؛

فوتبال جام رمضان با حضور قشرهای مختلف بیاد شهرهای سیل زده/ اینبار پهلوانی فوتبالی

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰:۱۳
کد خبر: ۸۴۶۸۵۲
فوتبال جام رمضان با حضور قشرهای مختلف بیاد شهرهای سیل زده/ اینبار پهلوانی فوتبالی
شب گذشته در پردیس سینمایی شهرک مراسم افتتاح و قرعه کشی مسابقات بزرگ جام رمضان با شعار همدلی با مردم سیل زده انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، مدیر مجموعه جلوه مهر ایرانی که بعنوان مجری طرح و برگزار کننده مسابقات میباشد اعلام داشت: از ابتدای سیل کمک های خود را بنام موسسه خیریه مجموعه خودمان که خیریه دستان پرمهر منجی است  روانه مناطق سیل زده کردیم.

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتیم همچنان از مردم مناطق سیل زده غافل نباشیم و اینبار با اتفاقی فرهنگی صدای همدلی با آن عزیزان را طنین انداز کنیم.

با کسب رهنمود و مساعدت از برخی مسئولین و بزرگان ورزشی درصدد شدیم مسابقات فوتبال با حضور تیم هایی از مناطق سیل زده و عموم برگزار کنیم که مورد استقبال قرار گرفتیم تا جائیکه تیم هایی همچون محک، بانک ملی، فرزندان شهدا، مجریان رسانه سیما، و حتی اقلیت موجب تشویق و سربلندی عوامل برگزار کننده شد. برخی هنرمندان و ورزشکاران نیز با ابراز لطف خود موجب دلگرمی تیم ها شده و برای ادامه مسابقات اعلام حضور در کنار بازی ها داده اند.

محمد قیصری افزود: از نکات حائز اهمیت، استعدادیابی از نفرات برتر فنی تیم ها توسط استاد مجید جلالی میباشد که ایشان با مشغله بسیار، برای ارزش گذاری به جوانان فوتبالی قبول زحمت کردند.

همچنین ضمن سپاس فراوان از محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس به عرض میرسانم مقرر گشته کاپ قهرمانی و جوایز نقدی تیم های برتر توسط ایشان و برخی بازیکنان پرسپولیس در اختتامیه بازی ها اهدا شود که این مهم موجب شعف دوچندان در تیم های حاضر شده است.

ضمن سپاس از همراهی حاج حسین یکتا، برخی مسئولین وزارت ورزش و بعضی بزرگان فوتبالی همچون علی دایی و محمد پنجعلی نیز اعلام حضور برای قدردانی از این مسابقات و تیم های برتر نموده اند که قطعا پهلوانی برازنده بزرگانی میشود که حتی مدتی بعداز سیل هنوز قدم های استوار برای همدلی با آن عزیزان دارند. این مسابقات هر شب بعداز افطار در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدرنیا برگزار میشود و تماشای مسابقات برای عموم آزاد است.

در پایان امیدوارم تلاش های شبانه روزی همکارانم در مجموعه جلوه مهر ایرانی، تبلور مهربانی ایرانی برای خشنودی و دلگرمی مردم سیل زده شده و همدلی جاری گردد.

 

نظر شما