گزارش برنا از بی نظارتی بر روند ثبت آگهی در سایت های اینترنتی ؛

خانه های فساد سیار در سایت دیوار / فیلمبرداری واخاذی پس از ورود به خانه مدل های ماساژ

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۵:۳۱:۲۵
کد خبر: ۸۴۷۵۷۰
خانه های فساد سیار در سایت دیوار / فیلمبرداری واخاذی پس از ورود به خانه مدل های ماساژ
سایت "دیوار" همچنان خبرساز و حاشیه آفرین است . اینبار انتشار آگهی مدل ماساژ و اغفال زنان و پسران.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ شکل و محتوای آگهی در ظاهر جذاب است اما وقتی کمی دقیق می شوی می بینی چه فاجعه ای می تواند پشت این جذابیت ظاهری و کاذب پنهان شده باشد. خستگی روزمره شما را وسوسه می کند ماساژ بگیرید، سایت دیوار هم که بخش مربوط به ماساژ دارد اما خوب که دقت می کنی برق از سرت می پرد؛ "ماساژ خانم ها توسط آقایان"، حتی نوشتن همین چند کلمه هم به حد کافی شما را متحیر می کند چه رسد به اینکه فکر کنید این یک آگهی تبلیغاتی در یک سایت داخل جمهوری اسلامی ایران است!

صبح روز شنبه در سایت دیوار یک آگهی به نام "مدل ماساژ" منتشر می شود که پس از پیگیری پلیس مشخص می شود مردی زیر 40 سال آگهی تقاضای مدل برای انجام ماساژ یک خانم، در سایت دیوار منتشر کرده است. همین آگهی عجیب کافیست تا پلیس وسوسه شود و موضوع آگهی و آگهی دهنده را پیگیری کند. یک پلیس زن با آگهی دهنده تماس می گیرد،  وی پس از یک مکالمه تلفنی و جلب اعتماد فرد آگهی دهنده با مراجعه به تلگرام این فرد مشغول مکالمه مکتوب می شود. پسر جوان آگهی دهنده پس از مدت کوتاهی مکالمه وعده پرداخت 200 هزار تومان بابت مدل می دهد.. این مرد حتی در ابتدای مکالمه به صورت غیر اخلاقی با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کند.

مرد جوان در ادامه مکالمات خود گفته است که خانمی لاغر اندام را جذب می کند تا برای ارائه خدمات ماساژ، به عنوان مدل در خدمت باشد و این کار از سوی فرد ارائه دهنده تبلیغ یعنی مردی جوان با پرداخت هزینه انجام خواهد شد . این مرد جوان و صاحب تبلیغ برای ماساژ در سایت دیوار همچنین تقاضای رابطه نامشروع را حین مکالمه تلگرامی می دهد.

در این رابطه با پیگیری های صورت گرفته از پلیس امنیت  یکی از این افراد که قصد اغفال زنان را داشته بازداشت می شود.

 ماموران پلیس امنیت اخلاقی با همراهی پلیس زن به یک خانه ای  که تحت عنوان ماساژ در سایت دیوار تبلیغ شده است با دستور قضایی وارد می شود. 

در این ماموریت مشخص می شود خانه این فرد  تجهیزات  ماساژ ندارد و   فضا را برای انجام روابط خلاف شرع تدارک دیده و زنان را پس از اولین تماس تلفنی به خانه می کشانده  و پس از مراجعه زنان برای اجرا خدمات ماساژ، دوربین همراه خود را در حالت روشن قرار می داده و از زنان فیلم تهیه می کرده است و با همکاری برخی دستیاران خود افراد را تحت نظر قرار  داده  و ضمن در نظر داشتن  اعمال خلاف شرع و اخاذی از قربانیان، از این روش برای کسب درآمد استفاده می کرده است که با تیزهوشی پلیس امنیت اخلاقی فرد به همراه چندین بطری مشروبات الکلی و دوربین های جاسازی شده ؛ دستگیر می شود.

گفتنی است ؛ این آگهی تنها برای اغفال دختران و زنان نیست و برخی از این آگهی  برای اغفال پسران است . آگهی ماساژ و مدلینگ برای مردان در این سایت وجود دارد که فرد مذکور محیط ارائه خدمات را در سونا و حمام ذکر کرده است و پس از تماس تلفنی با پرسش سوالات خلاف عرف، سعی در جذب پسران جوان برای ارائه خدمات نامشروع داشته است.

متاسفانه  پس از پیگیری متوجه شدیم که این اتفاق به صورت علنی ماه ها است سایت دیوار  رخ می دهد از این رو این نقل و انتقالات برای ایجاد بستر روابط نامشروع و غیر اخلاقی به صورت علنی از طریق پلیس امنیت در حال پیگیری قرار دارد و پلیس در صدد دستگیری این افراد است.

 

0

00

0000

01

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز