در گفتگو با برنا مطرح شد؛

حمزه: در طرح استیضاح سلطانی فر مسایل شخصی بر مسایل ملی ارجحیت داده شده است/ به صلاح نیست یکی از وزرای موفق دولت استیضاح شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۸:۵۲
کد خبر: ۸۴۸۷۲۸
حمزه: در طرح استیضاح سلطانی فر مسایل شخصی بر مسایل ملی ارجحیت داده شده است/ به صلاح نیست یکی از وزرای موفق دولت استیضاح شود
حمزه گفت: این طرح در مجلس با توجه به عملکرد وزیر ورزش و جوانان و شواهدی که موجود از است؛ رای نمی آورد زیرا امضا کنندگان این طرح استیضاح به صورت آشکار دلایل خود را مطرح نکرده اند ؛ در طرح این استیضاح ؛دلایل شخصی بر مسائل اصلی ارجحیت داده شده است؛ توقعاتی از وزیر دارند که بر آورده نمی شود و استیضاح را اهرم فشاری برای رسیدن به مقاصد خود می دانند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا، طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با امضای برخی از نمایندگان مجلس دیروز ( دوشنبه 30 اردیبشهت ماه )در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت در این خصوص گفتگویی را با احمد حمزه، نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج داشتیم که در ادامه خواهید خواند:

  نماینده مردم کهنوج در خصوص طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی  به هیچ عنوان با این استیضاح موافق نیستم بیان داشت: به صلاح نیست، یکی از وزیران موفق دولت را مورد استیضاح قرار دهیم، سوال اینجا است که با طرح این استیضاح به چه اهدافی خواهیم رسید؟

حمزه با اشاره به کمبود اعتبارات وزرات ورزش و جوانان بیان داشت: اعتبارات این وزارتخانه  نسبت به باقی وزراتخانه‌های دیگر دولت در سطح پایین‌تری قرار دارد. از سوی دیگر باید آگاه و عالم به این اصل باشیم که نسبت به اختیارات و اعتبارات باید چه انتظاری را از وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم. وقتی اعتبارات و منابع در حد کافی وجود نداشته باشد نمی‌توان توقعات بالایی را نیز خواهان بود و منتظر انجام کارهای خارق العاده از سوی وزرات ورزش و جوانان باشیم،  باید با  مسائل به صورت منصفانه برخورد کرد.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد وزیر ورزش و جوانان در طول مدت زمان تصدی مقام وزرات عنوان داشت: در حال حاضر کمترین میزان منابع را در اختیار وزرات ورزش و جوانان گذاشته ایم در صورتی که که وزرات ورزش و جوانان با گستره ای از  پروژه های ناتمام در سراسر کشور روبرو است؛ درهمین شرایط و با همین میزان امکانات، شاهد عملکرد نسبتا خوب و موفق این وزراتخانه و وزیر بوده ایم.

حمزه در پایان افزود: این طرح در مجلس با توجه به عملکرد وزیر ورزش و جوانان و شواهدی که موجود است؛ رای نمی آورد زیرا امضا کنندگان این طرح استیضاح  به صورت آشکار دلایل خود را  مطرح نکرده اند، در طرح این استیضاح دلایل  شخصی  بر مسائل اصلی و ملی ارجحیت داده شده است و توقعاتی از وزیر دارند که بر آورده نمی شود و استیضاح  را اهرم فشاری برای رسیدن به مقاصد خود می دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز