محل مناسب جهت دفن نخاله های ساختمانی سرعین تعیین می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۴:۲۶
کد خبر: ۸۵۴۱۹۴
محل مناسب جهت دفن نخاله های ساختمانی سرعین تعیین می شود
بازدید مشترک نمایندگان فرمانداری، حفاظت محیط زیست، شهرداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان سرعین برای تعیین محل دفن نخاله ساختمانی انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست سرعین گفت: با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان سرعین در خصوص تعیین محل مناسب جهت دفن نخاله های ساختمانی، بازدید مشترک نمایندگان فرمانداری، حفاظت محیط زیست، شهرداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان انجام شد.

 

شهلا امیری افزود: در این بازدید چند نقطه از شهرستان بررسی شد و پس از ارزیابی های انجام شده محل مناسب جهت دفن نخاله های ساختمانی نهایی خواهد شد.

 

امیری با اشاره به اینکه طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماندها مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها و حریم آنها به عهده شهرداری ها و دهیاری ها و خارج از حوزه وظایف شهرداری ها و دهیاری ها به عهده بخشداری ها می باشد افزود: به واحدهای ساختمانی که در محدوده ساری دره واقع شده اند در خصوص عدم رهاسازی نخاله های ساختمانی تذکر داده می شود.

 

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین با اشاره به میزان بالای فعالیت های عمرانی در سرعین اظهار امیدواری کرد پس از انتخاب محل دفن نخاله های ساختمانی وضعیت نخاله های ساختمانی رهاشده در نقاط مختلف شهرستان بهبود یابد.  

نظر شما