علت سردردهای عجیب ۵ ساله این مرد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۰:۱۳
کد خبر: ۸۶۲۶۴۸
چوب هایی که از مغز مرد چینی خارج شدند راز چند ساله او را برملا کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ علت عجیب سردردهای 5 ساله مرد چینی او را سوژه رسانه ها کرد.

مرد 41 ساله چینی که اخیرا همراه با درد بسیار شدیدی در مغز خود و تورم شدیدی در پلک هایش به بیمارستانی در چین مراجعه کرد که پزشکان برای کشف جزئیات بیشتر، تصمیم به پرتونگاری از جمجمه او گرفتند چرا که معاینات اولیه موفق نبودند. سپس نتایج عکسبرداری به دست پزشکان رسید و آنها را بسیار شوکه کرد.

این مرد 41 ساله چینی تنها با نام ژو شناخته شده است که نتایج بدست آمده از عکسبرداری، توانست او را به شدت شوکه کند چرا که در جمجمه او چندین قطعه چوب 11 سانتی متری گیر افتاده بود و در ابتدا چیزی را به خاطر نمی آورد. در نهایت بعد از کمی تامل متوجه تصادفی که در 5 سال گذشته برایش اتفاق افتاد، به یادش آمد.

از قرار معلوم آقای ژو، 5 سال گذشته زمانیکه در حال کار در جنگل منطقه موجیانگ بود، ناگهان شاخه های درختی وارد چشم سمت راست او شد و در عین آرامش، خودش را کنترل کرد و با دقت فراوان شروع به خارج کردن شاخه های فرو رفته کرد که مدتی بعد خونریزی او کاملا قطع می شود.

با این حال بعد از این اتفاق مشکلی را تجربه نکرده بود و مهم تر از همه به دلیل فقر موفق به بررسی هر چه بیشتر این اتفاق نمی شود که در نهایت امروز بعد از 5 سال تورم شدیدی در چشم سمت راست خود و سرگیجه های متعددی در مغز خود روبرو شد و این در حالی است که خوشبختانه شاخه های گیر افتاده در جمجمه به عروق خونی مغز آسیب نرسانده اند.

به همین دلیل در طی جراحی اورژانسی پزشکان تصمیم گرفتند بدون دریافت هزینه ای از آقای ژو او را به صورت رایگان درمان کند که خوشبختانه این عمل با موفقیت کامل روبرو شد و تمام شاخه های گیر افتاده در جمجمه او خارج شدند.

 

نظر شما