سرلشکر محمد باقری:

نیروی انتظامی در برخورد با شبکه های قاچاق موفق بوده است

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۰:۳۱
کد خبر: ۸۶۹۴۵۱
نیروی انتظامی در برخورد با شبکه های قاچاق موفق بوده است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مشهد از اقدامات نیروی انتظامی در کشف و برخورد با شبکه های قاچاق و برقراری امنیت، تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا، سرلشکر «محمد باقری» صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان از نمایشگاه توانمندی های پلیس خراسان رضوی بازدید کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این بازدید با مثبت ارزیابی کردن اقدامات، عملکرد و دستاوردهای پلیس در حوزه های انتظامی و مرزبانی خراسان رضوی، گفت: این استان از مهم ترین استان های کشور بوده و امنیت‌ آن حائز اهمیت بسیار است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی عملکرد خوبی در بخش های مرزبانی و انتظامی در این استان داشته و توفیق های زیادی نیز به دست ‌آورده است ، تاکید کرد: در حوزه امنیت باید اقدامات رو به رشد و قابل ارتقاء داشته و امروز به پشتوانه حضور مقتدرانه پلیس و هماهنگی و همکاری دیگر نیروهای مسلح، امنیت قابل قبولی وجود دارد.

سرلشکر باقری گفت: اهتمام جدی وجود دارد تا از پلیس پشتیبانی به عمل آید و نیروی انتظامی بتواند به وظایف خود به نحو شایسته و مطلوب عمل کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: مسئله انسداد مرزها موضوع مورد توجه نظام است که با توجه به مقدورات و اعتبارات در نظرگرفته شده به خوبی پیش می رود و از آنجا که مرزهای کشور ما طولانی است انسداد مرزها زمانبر است.

وی اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی در کشف و برخورد با شبکه های قاچاق و برقراری امنیت موفق و حائز اهمیت است اگر چه به لحاظ قرار گرفتن کشورمان در همسایگی نخستین کشور تولید موادمخدر و شرارت های آمریکا، ماموریت های ما از اهمیت و حساسیت های بیشتری در دنیا برخوردار می شود.

سرلشکر باقری در این بازدید که فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی رتبه ناجا حضور داشتند، گفت: کشور ما خط مقدم مبارزه با موادمخدر است اما با توجه به تحریم های ظالمانه اخیر روند اقدامات با آسیب هایی مواجه بوده که تهدیدات آن متوجه کشورهای اروپایی خواهد بود.

در ادامه این بازدید، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یگان های نمونه انتظامی و مرزبانی استان خراسان رضوی مستقر در میدان صبحگاه پلیس خراسان رضوی بازدید کرد.

این در حالی است که سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در ادامه از طریق ویدئو کنفرانس در خصوص برنامه ها و اقدامات و طرح های پلیس در هفته بزرگداشت ناجا به ایراد سخن پرداخت.

 

نظر شما