در پاسخ به سخنان حجت نظری مطرح شد؛

پاسخ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به اظهارات عضو شورای شهر /حناچی و هاشمی آگاه به عملکرد این سازمان هستند

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۸:۳۲
کد خبر: ۸۶۹۶۶۶
پاسخ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به اظهارات عضو شورای شهر /حناچی و هاشمی آگاه به عملکرد این سازمان هستند
شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر ، کاملا در جریان گزارش سالانه و انضباط مالی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران قرار دارند.یادآوری می شود که در سال 1397، سازمان فرهنگی هنری بالاترین میزان صرفه جویی و انضباط مالی را در میان سازمان های شهرداری تهران به ثبت رسانده که مدیریت شهری تهران از آن اطلاع داشته و بر آن صحه گذارده اند.

به گزارش برنا؛  حجت نظری - سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران- 18 تیرماه در گفتگویی با خبرنگار اجتماعی برنا به نقد عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پرداخت و اعلام کرد که نوع عملکرد این سازمان به  شکلی است که شفافیت مالی ندارد و چنین گفت : " اگر سازمان فرهنگی هنری از شورای شهر تهران بودجه می‌خواهد و می گیرد و نام این مجموعه را به یدک می‌کشد باید خود را به نمایندگان مردم پاسخگو بداند و تلاش کند که در دخل و  خرجش شفافیت لازم را داشته باشد تا همه شهروندان بدانند این سازمان با این سرمایه عظیم که مربوط به شهر است چقدر در ماه و سال درآمد دارد و این درآمدها کجا هزینه می‌شود؟"

نظری در بخش دیگری از سخنان خود  ضمن انتقاد از فعالیت فرهنگسراها گفت: متاسفانه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران جز نام و پولی که از شهرداری دریافت می کند هیچ ارتباطی با مدیریت شهری تهران ندارد.

با انتشار این مطلب با تیتر های "سازمان فرهنگی هنری شهرداری شفافیت مالی ندارد/ نمی‌دانیم در فرهنگسراها چه اتفاقی رخ می‌دهد " حال سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به سخنان حجت نظری پاسخ داده و طی جوابیه ای چنین بیان داشته است :

"با احترام در پی انتشار خبری با عنوان « سازمان فرهنگی هنری شهرداری شفافیت مالی ندارد/ نمی‌دانیم در فرهنگسراها چه اتفاقی رخ می‌دهد » به تاریخ 18 تیرماه 1398 در سرویس اجتماعی خبرگزاری برنا توضیح اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به حضورتان ایفاد می شود.

•     سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (به عنوان نخستین زیرمجموعه شهرداری تهران)، مجمع سالیانه اش را برگزار کرده و در این مجمع، با حضور شهردار تهران، صورت های شفاف مالی سالانه اش مطرح و به تصویب رسیده است. این گزارش به تایید هیات امنای سازمان فرهنگی هنری رسیده، که یکی از وظایفش، «تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی هیات مدیره و ابلاغ به شهردار تهران جهت تخصیص بودجه سازمان و نیز تصویب گزارش عملکرد و ترازنامه مالی سالانه سازمان» (مطابق بند 9 ماده 11 اساسنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) است. شهردار محترم تهران و رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران، که از اعضای هیات امنای این سازمان هستند، کاملا در جریان این گزارش سالانه و انضباط مالی سازمان قرار دارند. علاوه بر اینها، اعضای کمیسیون های تخصصی مالی شورای اسلامی شهر تهران نیز از آن اطلاع داشته و آن را تایید کرده اند. یادآوری می شود که در سال 1397، سازمان فرهنگی هنری بالاترین میزان صرفه جویی و انضباط مالی را در میان سازمان های شهرداری تهران به ثبت رسانده که مدیریت شهری تهران از آن اطلاع داشته و بر آن صحه گذارده اند.

•     درباره برنامه های فرهنگسراها نیز، به اطلاع می رساند که از ابتدای تابستان 1398، مطابق هر سال، مجموعه برنامه های متنوع و هدفمندی در فرهنگسراها و سایر زیرمجموعه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری با کمترین میزان اعتبار و با مشارکت سایر دستگاههای فرهنگی کشور به اجرا درآمده که مشروح آنها در نشست رسانه ای روز یکشنبه 23 تیرماه، مهندس سعید اوحدی، رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تشریح و اطلاع رسانی خواهد شد.

          مهدی محمدی

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل"

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز