اولین جلسه دادگاه شهردار سابق تهران به اتهام قتل برگزار شد؛

بالشت سفید روی میز دادگاه محمد علی نجفی

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۱۸:۱۹
کد خبر: ۸۶۹۸۸۷
بالشت سفید روی میز دادگاه محمد علی نجفی
22 تیرماه ؛ ساعت 9 صبح ؛ اولین جلسه دادگاه محمد علی نجفی به اتهام قتل همسر دومش میترا استاد در دادگاه کیفری استان به ریاست قاضی کشکولی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا؛ امروز ؛ اولیادم میترا استاد و خانواده و وکلای محمد علی نجفی امروز 22 تیرماه  با ورود به شعبه نهم دادگاه کیفری ما بالشت سفیدی روی میز منشی دادگاه مواجه شدند که همان بالشت سفیدی است که احتمالا همان بالشت سفیدی است که تیرهای کلت از آن رد شده و به مقتول برخورد کرده است و امروز قرار است در خصوص این بالشت و نحوه قتل از محمد علی نجفی سوال پرسیده شود.

میترا استاد ؛ همسر دوم محمد علی نجفی ؛ هفتم خرداد ماه در حمام خانه مسکونیش در منطقه سعادت آباد تهران با اصابت سه گلوله به قتل رسید. ساعاتی بعد از این قتل محمد علی نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران خود را به عنوان قاتل این قتل معرفی و تسلیم کرد .

وی در خصوص انگیزه کشتن همسرخود مدعی شده است که اختلافات خانوادگی و ارتباطات کاری خاص میترا استاد منجر به درگیری های خانوادگی آنها شده بود تا حدی که نجفی بارها به او پیشنهاد جدایی داده و طبق ادعای نجفی ؛میترا استاد به طلاق راضی نشده است که نهایت این درگیری های خانوادگی به این قتل رسیده است .

خانواده میترا استاد تاکنون حرفی از بخشش نجفی نزده اند و خواستار قصاص هستند .

گفتنی است محمد علی نجفی ساعت 8 و 20 دقیقه روز 22 تیرماه با اتهام قتل همسرش میترا استاد وارد شعبه 9 دادگاه کیفری استان شد  تا از خود در برابر این اتهام مقابل قاضی کشکولی دفاع کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز