تهران در انتظار دمای ۴۰ درجه

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۹:۱۷
کد خبر: ۸۷۰۰۶۴
تهران در انتظار دمای ۴۰ درجه
رفیعی کارشناس هواشناسی خنک‌ترین مرکز را استان زنجان و گرمترین استان را اهواز پیش بینی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور طی روز‌های آینده گفت: طی دو روز آینده در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب سیستان و بلو چستان برخی از مناطق هرمزگان جنوب استان کرمان همینطور در برخی مناطق سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین طی این دو روز در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین و البرز نیز رگبار و رعد و برق رخ میدهد و از روز دوشنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف با افزایش نسبی دما خواهد بود.

رفیعی ادامه داد: طی این مدت در نوار شرقی کشور به ویژه در نوار شرقی کشور در شمال سیستان و بلوچستان در منطقه‌ی زابل هم وزش باد شدید خواهد بود که گاهی سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی در این منطقه خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی حداکثر دمای امروز تهران را ۴۰ درجه بالای صفر و حداقل دمای فردا صبح تهران را ۲۹ درجه بالای صفر پیش بینی کرد و در خصوص وضعیت هوای پایتخت طی امروز و روز آتی نیز گفت: تهران هم امروز آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود گاهی وزش باد را خواهد داشت که البته در ساعت‌های بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد در تهران داریم باد و گرد و خاک نیز وجود دارد.

رفیعی افزود: خنک‌ترین مرکز استان زنجان با دمای حداقل ۱۱ درجه بالای صفر و گرمترین مرکز استان دیروز اهواز با دمای حداکثر ۴۷ درجه بالای صفر گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز