معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ساماندهی نیرو های سرباز معلم‌ در سال ۹۸

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۹:۲۲
کد خبر: ۸۷۰۲۱۷
ساماندهی نیرو های سرباز معلم‌ در سال ۹۸
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ساماندهی موفق نیرو های سرباز معلم‌ در سال 98 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام زمانبندی شده  طبق بخشنامه وزارتی ، داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ماه سال  98 می باشد با مراجعه به مناطق تابع ثبت نام  و تشکیل پرونده می دهند.

وی افزود:طبق سهمیه اعلامی به مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران ، امتیازبندی با دقت صورت پذیرفته و فرآیند گزینش آنان به سرعت انجام خواهد شد.

بهارلو با اشاره به  ساماندهی موفق نیروهای سرباز معلم‌ در شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: تعداد دویست و هفده نفر با عنوان سرباز معلم در سال 98 شروع بکارخواهند کرد و پایان خدمت297 نفر سرباز معلم در سال 96 خواهد بود.

 بهارلو با آرزوی موفقیت برای سرباز معلمان، خواستار استفاده از تمام توان خود برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان این سرزمین شد و از سرباز معلمان محترمی که خدمت آنان به پایان رسیده است کمال تشکر و قدردانی را نموده و برای آنان آرزوی توفیق روزافزون در ادامه مسیر زندگی نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز