بیهوشی ۸ نفره در ولنجک

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۰:۵۶
کد خبر: ۸۷۰۴۱۹
بیهوشی ۸ نفره در ولنجک
رئیس اورژانس تهران از گاز گرفتگی هشت شهروند تهرانی در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دکتر پیمان صابریان درباره این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه امروز یک مورد حادثه گارگرفتگی با گاز co به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که بلافاصله در پی آن شش دستگا آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های سازمان اورژانس کشور به محل حادثه که در یکی از مجتمع‌های مسکونی در خیابان ولنجک تهران بود مراجعه کردند و با بررسی وضعیت جسمانی ساکنان این مجتمع تعداد هشت نفر را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل کردند.

در ادامه سرهنگ جلیل موقوفه‌ای -جانشین پلیس پیشگیری پایتخت - نیز درباره این حادثه اظهار کرد: صبح امروز عوامل اورژانس در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند دو نفر به دلیل نشت گاز در منزل مسکونی خود در ولنجک مسموم شده‌اند.

وی با بیان اینکه نشت گاز در یک مجتمع ۵۶ واحدی در ولنجک اتفاق افتاده بود گفت: تماس با اورژانس از سوی یکی از افراد مسموم انجام شده بود و وی پس از انجام این تماس از هوش رفته بود.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به حضور پلیس در محل وقوع این حادثه تصریح کرد: پلیس ۱۱۰ نیز به سرعت در محل حاضر شد و مأموران با توجه به استنشاق گاز در تمام راهروها، برای تخلیه تمام سکنه از داخل واحدها اقدام کردند. ساکنان ۵ واحد از ۵۶ واحد در منزل خود را باز نکردند بنابراین مأموران با توجه به حساسیت موضوع در این واحدها را تخریب کردند.

موقوفه‌ای افزود: هشت نفر در این پنج واحد پیدا شدند که پس از بررسی عوامل اورژانس این افراد نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی افرادی که دچار گاز گرفتگی شده‌اند دو آقای ۶۰ ساله، یک آقا ۴۰ ساله، چهار خانم ۳۰ تا ۴۰ ساله، و سه کودک هشت تا ۹ ساله هستند که به مراکز درمانی انتقال یافتند و عوامل آتش‌نشانی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز