مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

قابل مشاهده بودن فیش حقوقی بازنشستگان با استفاده از کد دستوری

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۸:۲۸
کد خبر: ۸۷۳۴۶۰
قابل مشاهده بودن فیش حقوقی بازنشستگان با استفاده از کد دستوری
مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های تأمین اجتماعی گفت: فیش حقوقی بازنشستگان ازطریق کدهای مشخص برای دارندگان سیم کارت همراه اول و سیم کارت‌های ایرانسل و رایتل قابل دریافت است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ علی معیری اظهار داشت: تلاش شده است که ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران در نهایت سهولت باشد تا این عزیزان به فراخور نیاز خود به راحتی بتوانند از این خدمات استفاده کنند. فیش حقوقی بازنشستگان ازطریق کد #۹*۱۴۲* برای دارندگان سیم کارت همراه اول و کد #۹*۱۴۲۰* برای دارندگان سیم کارت‌های ایرانسل ورایتل قابل دریافت است.

وی افزود: مستمری بگیران می‌توانند با وارد کردن شماره ملی و شماره مستمری در این سامانه مبالغ پرداختی، کسورت و مانده وام‌های خود را مشاهده کنند.

معیری گفت: استفاده از کد دستوری یکی از بهترین و ساده‌ترین روشها برای استفاده از سرویس‌های استعلامی سازمان تأمین اجتماعی است که حتی از طریق تلفن‌های همراه غیرهوشمند و بدون نیاز به اینترنت نیز قابل استفاده است و بر همین اساس دریافت اطلاعات فیش حقوقی بازنشستگان از طریق این سرویس راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از تمامی روش‌ها و فن‌آوری‌های نوین درحال توسعه است تا جامعه تحت پوشش این سازمان بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین روش دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز